Lami Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Monster har jo lifetime warranty på sine produkter, derfor dems produkter er kanon å kjøpe. Så lenge produktet er ekte så er det bare å høre med Monster. 1 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ulempen ved å kjøpe et monster produkt er da lyden, men den kommer vel på ikke så høyt opp på prioriteringene 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Har hørt at Monster produktene er greie, men at de ikke står til prisen. Produktene fra Monster selv skal visst også være bedre en Beats By Dr. Dre produktene. Litt billigere er de vel også. Men ja, begge er vel meget overpriset. 60% for merket, 40% for lyden. Livstidsgaranti er dog fristende. Endret 1. februar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Noen her som er spendt på kommende fra Philips ? De har 2 serier på gang som har fått veldig mye oppmerksomhet etter CES. Fidelio F1 og M1 Citiscape Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har hørt at Monster produktene er greie, men at de ikke står til prisen. Produktene fra Monster selv skal visst også være bedre en Beats By Dr. Dre produktene. Litt billigere er de vel også. Men ja, begge er vel meget overpriset. 60% for merket, 40% for lyden. Livstidsgaranti er dog fristende. Monster lager Beats'ene. Ja, du betaler mye for merket for Prada telefonen fra LG også, men da slipper man å tenke på den er stygg som Nokia 3100. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Monster Turbine er faktisk et par propper som jeg er godt fornøyd med, de kjøpte jeg for 1400 på vårparten ifjor og i Norge så har ikke de gått noe særlig ned i pris. Det hadde vært mer korrekt å prise de til en 1000-lapp eller enda litt lenger ned, men det er ikke på langt nært så ille som Dr. Dre Studio som fortsatt selges for 2500+ enkelte steder. Turbine proppene har skikkelig solid byggekvalitet og for folk som er glade i bass vil det være en god investering, spesielt om du får det under vanlig utsalgspris. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Enkle in-ear propper som holder lenge, har god lyd til rundt 500 kr. Noen raske tips? Trenger et par til telefonen bare. Mikrofon ol. er ok, men ikke nødvendig. Tok en titt på a-JAYS Four, men usikker på kompatibiliteten med Samsung Galaxy S2. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Takker for svar! Ser ut til at jeg sender mail til Monster og belager meg på å måtte sende dem til USA, for i Norge/Sverige var de ikke interessert i å ta noe inn. Får sende en kopi til selger. Til info: Selger er en stor elektronikkbedrift i USA med over 100 000 salg på ebay. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Noen som har erfaring med Hifi-Man RE:ZERO? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvor kan man få tak i disse gummi/silikonringene som sitter på proppene? Bestilte noen fra JNTWorld, men det var helt feil passform og størrelser. Finner bare for in-ear ørepropper. Altså som dette: Mine AKG-propper er ikke in-ears, og ringene jeg trenger skal derfor bare være helt runde. Nærmest som et bildekk. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Noen formeninger om AKG K 240 sextett? Vurderer å skifte ut mine AKG K 240S. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Noen gode grunner til å ikke kjøpe Beyer Dynamin T70? http://www.prolyd.no...0000006316.aspx http://www.lydogbild...rdynamic-t-70-2 Til info: Jeg ble ihvertfall fornøyd. Litt tam bass i forhold til mine gamle ultrasone HFI650, men dette er jo en helt annen type headsett. Utrolig god oppløsning på T70-en. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Sier ikke noe negativt om hodetelefonen, men anbefaler dere å ta en titt også på utenlandske anmeldere før dere bestemmer dere. Har et inntrykk av at lyd & bilde, hjemmekino osv ikke er de mest kompetente på hodetelefontester. Head-fi.org kan være en god start Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Sier ikke noe negativt om hodetelefonen, men anbefaler dere å ta en titt også på utenlandske anmeldere før dere bestemmer dere. Har et inntrykk av at lyd & bilde, hjemmekino osv ikke er de mest kompetente på hodetelefontester. Head-fi.org kan være en god start Tja! ... Head-Fi er en finfin side, men man må nesten vite litt hvem man skal stole på. Problemet er at forumet er fylt med forstå-seg-på'ere som egentlig ikke vet hva de snakker om ... Dette gjelder kanskje spesielt andre komponenter som forsterkere, DAC, CD-Spiller og lignende, men de finnes når det kommer til hodetelefoner også. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei! Det er nettopp erklært at RS220 er klar for levering. Da vil den dukke opp som tilgjengelig rundt omkring hos de ulike forhandlerne etterhvert. Du kan jo også kontakte en forhandler og bestille den. Med vennlig hilsen / Best regards Sennheiser Nordic A/S Weee, kanskje jeg må bestille et par da. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Sier ikke noe negativt om hodetelefonen, men anbefaler dere å ta en titt også på utenlandske anmeldere før dere bestemmer dere. Har et inntrykk av at lyd & bilde, hjemmekino osv ikke er de mest kompetente på hodetelefontester. Head-fi.org kan være en god start Tja! ... Head-Fi er en finfin side, men man må nesten vite litt hvem man skal stole på. Problemet er at forumet er fylt med forstå-seg-på'ere som egentlig ikke vet hva de snakker om ... Dette gjelder kanskje spesielt andre komponenter som forsterkere, DAC, CD-Spiller og lignende, men de finnes når det kommer til hodetelefoner også. Ja, er helt enig i det. Poenget mitt var vell heller å starte der og finne frem til brukererfaringer. En god del av disse folka har prøvd ganske mye forskjellig og testene går ofte godt i dybden. Det og sette to streker under svaret på en Lyd&Bilde test ser jeg på som betenkelig, da dem gjerne tester kun en hodetelefon i skuddåret, og testutstyret er gjerne ikke helt optimalt heller. Var ikke meningen å starte noe "hva som er gode anmeldere", men heller tipse om at anmeldelser utover norske bør også leses som supplement. Head-fi har også mye negativt ved seg ved at for eksempel mye av produktene som omtales er nettopp sponsorer til siden osv. Endret 4. februar 2012 av Teac 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Sier ikke noe negativt om hodetelefonen, men anbefaler dere å ta en titt også på utenlandske anmeldere før dere bestemmer dere. Har et inntrykk av at lyd & bilde, hjemmekino osv ikke er de mest kompetente på hodetelefontester. Head-fi.org kan være en god start Tja! ... Head-Fi er en finfin side, men man må nesten vite litt hvem man skal stole på. Problemet er at forumet er fylt med forstå-seg-på'ere som egentlig ikke vet hva de snakker om ... Dette gjelder kanskje spesielt andre komponenter som forsterkere, DAC, CD-Spiller og lignende, men de finnes når det kommer til hodetelefoner også. Ja, er helt enig i det. Poenget mitt var vell heller å starte der og finne frem til brukererfaringer. En god del av disse folka har prøvd ganske mye forskjellig og testene går ofte godt i dybden. Det og sette to streker under svaret på en Lyd&Bilde test ser jeg på som betenkelig, da dem gjerne tester kun en hodetelefon i skuddåret, og testutstyret er gjerne ikke helt optimalt heller. Var ikke meningen å starte noe "hva som er gode anmeldere", men heller tipse om at anmeldelser utover norske bør også leses som supplement. Head-fi har også mye negativt ved seg ved at for eksempel mye av produktene som omtales er nettopp sponsorer til siden osv. Da er vi enig! Jeg er helt enig i at Lyd & Bilde på ingen måte er noe orakel. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Har lyst å kjøpe meg Denon AH-D2000, ser at dem koster 3000kr her i norge og fra 1500-1700 i usa. Men jeg finner ingen butikker som sender til norge. Noen som vet om noen butikker? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Har lyst å kjøpe meg Denon AH-D2000, ser at dem koster 3000kr her i norge og fra 1500-1700 i usa. Men jeg finner ingen butikker som sender til norge. Noen som vet om noen butikker? Jetcarrier fungerer fint. Brukte dem for noen uker siden da jeg fikk D7000. Kan tipse om at amazon har en del bra tilbud. F. eks open box på D5000 Kun 100 dollars mer for 5000, vil tro det er verdt det. Endret 4. februar 2012 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå