Jarmo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hepp! Fjernet en post som var OT i tråden. Vedkommende kan gjerne sende en PM til meg om ønskelig (for mer info). Mvh Admin Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 For de som bare vil ha Dr.Dre Beats for å være mainstream.. Fyygame - Dr.Dre Beats... 250 kr, eks frakt da... De er ikke ekte, men mer enn troverdige kopier... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Noen som kan anbefale klokker i Sennheiser PX100-2 størrelse med avtagbar ledning? Er lei av ledningproblemer. Av større klokker har jeg sett på Sennheiser HD428-HD439 (liker ikke utseende) og Sennheiser HD215 (I og II). Har et par Goldring 50 med avtagbar kabel, men synes at bassen er for spinkel og diskanten for skarp i tillegg til at de ikke er så digge å ha på. Endret 25. november 2011 av mandela Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Visste jeg skulle få det spørsmålet. Fant ikke noe annet som passet men.. Tenker ikke på å tøffe seg, men jeg tror ikke det hadde vært så "kult" å gått med de hengene rundt halsen i offentligheten. For eksempel brukt de på skolen drassende rundt halsen. Ville du gjort det, selv om de byr på god kvalitet? Jeg ville nok ikke. Til hjemmebruk hadde det ikke vært et dårlig valg. Jeg ville heller gått med DT770 enn Dr Dre Solo. Greit nok at de ikke har det samme tragiske fjortizz-imaget som Scullcandy, fordi Scullcandy i hovedsak produserer drit og dr.dre er brukbart, men de klarer ikke helt å unngå å havne litt i samme kategori, selv om prisen redder dem en del (fra å bli trendtilbehør hos massene). Jeg bruker mine DT770 overalt. Hvordan de ser ut, tenker jeg ikke noe over når jeg går nedover gata i min egen verden, med hode fylt av lyd. Mine to faktorer når jeg ser på hodetelefoner: lydkvalitet, pris. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Når vi er inne på utseende. Er det andre hodetelefoner der ute (enn beats) som ser nogenlunde bra ut? Bruker en del penger på klær og mote (so hardcore) og er så teit å ødelegge antrekket pga headsetet. Likevel liker jeg god lyd, så ønsker meg hodetelefoner som ser litt okay ut og som samtidig har grei lyd. Hittil har jeg ikke funnet noen andre enn Beats Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 V-moda har noen "moteriktige" hodetelefoner. Men, alt går jo på hva man selv liker. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å gå rundt med foreksempel denon ah-d2000. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Har Beats noen modeller som er egnet for pop/rock eller er alle tuna inn for basshelvete? Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Kommer litt an på hva du faktisk syns ser bra ut, og hva som passer til det du går med. Litt vanskelig spørsmål å svare på. Jeg elsker utseende på B&W P5, men også der faller lydkvaliteten under i forhold til hva du betaler. Det er disse jeg bruker når jeg er utendørs. Om du liker designen på V-Moda sine hodetelefoner er det ikke noe i veien for å gå for disse. Såvidt jeg har fått med meg skal lydkvaliteten være god, men jeg har ikke fått prøvd dem selv. Om jeg ikke hadde hatet alle med åpne hodetelefoner på gaten skulle jeg også gjerne ha anbefalt noe av Grado, men jeg klarer ikke få meg selv til å ta mine med utendørs når jeg vet hvor mye jeg hadde hatet å sitte ved siden av en med slike på bussen. Jeg liker dog den retro stilen. 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Skulle også til å nevne B&W P5, da disse kan ansees for å være ganske stylish utseendemessig. De har overaskende god lydisolering også, så jeg vil tro at de egner seg bra "on the go". Lydkvaliteten er kanskje ikke den beste for prisen, men de låter ganske bra. Jeg hørte på P5 og Denon AH-D2000 på Hifiklubben og da var det fort klart at det var Denon som ble med hjem, men om jeg skulle ha hatt et headsett til bærbart bruk så hadde jeg vurdert P5. Så om du bor i Oslo kan du ta deg en tur på butikken og høre litt på. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Sikler selv på Grado sine og de skal jo være veldig enkle å modde, så burde det ikke gå an å gjøre de mer lydtette ved å bytte ear cushionsa (i mangel på ett norskt ord) og dermed gjøre de egnet til å ta med ut? Edit: leif Edit 2: Må slutte å se på tråder som dette B&W P5 virket latterlig bra.. Endret 27. november 2011 av ChristianL Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 ear cushionsa(fjern "a"en kanskje) Øreputer? Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Sikler selv på Grado sine og de skal jo være veldig enkle å modde, så burde det ikke gå an å gjøre de mer lydtette ved å bytte ear cushionsa (i mangel på ett norskt ord) og dermed gjøre de egnet til å ta med ut? Problemet med Grado er at de har open back, og det lekker like mye lyd der som det gjør gjennom putene. Om du dekker til baksiden forsvinner alt av lydkvalitet. Jeg har selv prøvd å holde hendene over, og med ett blir de mer ubrukelige enn Porta Pro (som for all del er gode til prisen!). Men jeg har sett en og annen som går med Sr-60 eller Sr-80, og om du holder et noe lavt lydnivå vil det ikke være et problem for andre, men ettersom de slipper like mye lyd inn som ut må gjerne lydnivået opp et hakk uansett. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Når vi er inne på utseende. Er det andre hodetelefoner der ute (enn beats) som ser nogenlunde bra ut? Bruker en del penger på klær og mote (so hardcore) og er så teit å ødelegge antrekket pga headsetet. Likevel liker jeg god lyd, så ønsker meg hodetelefoner som ser litt okay ut og som samtidig har grei lyd. Hittil har jeg ikke funnet noen andre enn Beats Nixon The Nomadic. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 "Music through the Nixon Nomadic headphones is lacking in bass, and highs tend to get lost in the heavy mids. The earcups put some pressure on the ears, and the headband slips when the wearer walks around." Njaa Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Har Beats noen modeller som er egnet for pop/rock eller er alle tuna inn for basshelvete? Det finnes ikke så mange, som faktisk ser bra ut, enn Beatsene. Så der er du nok litt fastlåst. Endret 27. november 2011 av Lami Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg hører nesten utelukkende på rock og har ett par med V-Moda V-80 som jeg bruker en del, og kan anbefale disse på det sterkeste. Utmerket lyd og stilig design(IMO). Forøvrig har jeg prøvd B&W P5 endel og synes de har helt grei lydkvalitet selv om de er litt i dyreste laget i forhold til prisen. Men designet er helt uovertruffent i mine øyne. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hva på fjernkontrollen fungerer med en Androidtelefon, har du hatt mulighet til å teste ut det? Har et par "ipodplugger" der både forrige, neste og play/pause fungerer, og det er nesten et must. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Alt fungerer som det skal med min Nexus S Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 http://aiaiai.dk/store/headphones/tma-1 her har du ett sett som ser ganske ok ut, fikk høvelig bra omtale på anythingbutipod.com også. http://aiaiai.dk/store/headphones/tma-1 her har du ett sett som ser ganske ok ut, fikk høvelig bra omtale på anythingbutipod.com også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå