Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile

miCro

Anbefalte innlegg

Nei, kanskje ikke, men jeg har inntrykk av at det er poppis å kjøpe fake beats ebay/DX blant kidza.

Å kjøpe fake utgaver av et produkt som skal ha relativt god lyd blir som å kjøpe en fake versjon av en regnjakke, som ikke holder deg tørr. Men det sikkert kuuuult azz.

Ja, det er alltid noen som kjøper fake ting, også beats. Synes det er teit, men dessverre så er det slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, kanskje ikke, men jeg har inntrykk av at det er poppis å kjøpe fake beats ebay/DX blant kidza.

Å kjøpe fake utgaver av et produkt som skal ha relativt god lyd blir som å kjøpe en fake versjon av en regnjakke, som ikke holder deg tørr. Men det sikkert kuuuult azz.

Ja, det er alltid noen som kjøper fake ting, også beats. Synes det er teit, men dessverre så er det slik.

Det er vel samme årsaken til at folk kjøper falsk Rolex. De vil ha andres beundring.

Folk ønsker jo at merkets verdi skal smitte over på dem og gjøre dem mer verdifull, men drar du dette langt nok så ender du opp med at tingene eier deg istedet for at det er du som eier tingene, godt hjulpet av gruppenormer.

Vi er tross alt 7 milliarder mennesker på denne kula og det er vel på tide å oppføre oss deretter.

Lenke til kommentar

Noen som har Jays A-Jays Four eller Klipsch Image S4, og har noe å si på dem?

Trenger nye ørepropper, og budsjettet er på rundt 700 kroner, og disse to er innenfor.

Dessverre så har jeg alltid hatt problemer med in-ears. Delvis at de detter ut/ikke sitter ordentlig.

Evt. andre alternativer?

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg har hatt både Jays og Klipsch, men var ikke særlig fornøyd med noen av de. Kan vel være for jeg ikke er så veldig glad i in-ears selv. Hvis jeg skulle velge an av de tror jeg kanskje jeg ville gått for A-Jaysene, både grunnet lyd og designet.

Jeg har også et par med Sennheider CX400 som kanskje kan være relevante for deg. De er de jeg fortrekker mest av de tre selv om de kanskje ikke har like mye "trøkk" i lyden og er litt mere nøytale.

Lenke til kommentar

Har klart å slite ut mine Dr. Dre Beats Tour øreplugger, og må derfor ha et nytt par. Kanskje noen kunne kommet med et par tips?

Har tidligere sett på Ultimate Ears TripleFi 10, men disse ser ut som de stikker så veldig ut, at man vil se ut som Frankensteins monster med dem.

Finnes det noen som isolerer slik som Beats Tour og har god lyd, kanskje med mulighet å bytte ledning selv. Ledningen bør helst ikke gå over øret heller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Da kom endelig Schiit Asgard i hus! Hentet den på Posten for et par minutter siden, så nå skal det testes.

Tusen takk til Everlong her på forumet som solgte meg denne Schiiten. :new_woot:

Lenke til kommentar

Da kom endelig Schiit Asgard i hus! Hentet den på Posten for et par minutter siden, så nå skal det testes.

Tusen takk til Everlong her på forumet som solgte meg denne Schiiten. :new_woot:

Gratulerer.

Hvilke(n) hodetelefon(er) skal den nytilkomne forsterker sparke Schiit-en ut av?

Endret av The Silencer
Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Gratulerer.

Hvilke(n) hodetelefon(er) skal den nytilkomne forsterker sparke Schiit-en ut av?

Enn så lenge blir det mine gamle Sennheiser HD595. Er fornøyd med både lyd og komfort på dem, men hvis det dukker opp noe gromt på brukten er det ikke umulig at de får selskap.

edit: lagt til bilde

Endret av medlem-83883
Lenke til kommentar

Beats by dr. dre everywhere! åh skulle gjerne reist tilbake i tid å starta monster cables noen måneder før noel lee.

har prøvd en kompis sine beats studio, og de spiller ikke spesielt mye bedre enn mine akg k518 kobla på et xonar essence stx, og stor overgang til mine akg k-272

får samma følelsen fra disse klokkene som jeg får ved å trykke på loudness knappen på den gamle forsterkern min hjemme

• Liker 2
Lenke til kommentar

Beats by dr. dre everywhere! åh skulle gjerne reist tilbake i tid å starta monster cables noen måneder før noel lee.

har prøvd en kompis sine beats studio, og de spiller ikke spesielt mye bedre enn mine akg k518 kobla på et xonar essence stx, og stor overgang til mine akg k-272

får samma følelsen fra disse klokkene som jeg får ved å trykke på loudness knappen på den gamle forsterkern min hjemme

Bullshit. Beats er deilig :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...