Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile

miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hva tror folket om Beyerdynamic T50P ?

Lurer på om jeg skal kjøpe disse til min iphone ettersom dem for tiden er på tilbud hos komplett.Til opplysning har jeg fra før Sennheiser HD238 som jeg i utgangspunktet er svært godt fornøyd med. Men pluggen og for den del byggekvaliteten kunne vært bedre.

Hva tror dere?

Jeg har aldri hørt disse selv, men det er mye blandede anmeldelser ute og går. De fleste skryter veldig av den gode og klare diskanten, men resten av lydbildet høres noe rart ut. Du kan jo lese gjennom noen selv og vurdere :)

Personlig synes jeg i hvert fall disse ser utrolig bra ut, og med materialene som er brukt er de helt sikkert veldig solide. Med angreretten vi nyter så godt av er det jo heller ingen krise om du ikke skulle like lyden...

Lenke til kommentar

Hva tror folket om Beyerdynamic T50P ?

Lurer på om jeg skal kjøpe disse til min iphone ettersom dem for tiden er på tilbud hos komplett.Til opplysning har jeg fra før Sennheiser HD238 som jeg i utgangspunktet er svært godt fornøyd med. Men pluggen og for den del byggekvaliteten kunne vært bedre.

Hva tror dere?

Jeg har aldri hørt disse selv, men det er mye blandede anmeldelser ute og går. De fleste skryter veldig av den gode og klare diskanten, men resten av lydbildet høres noe rart ut. Du kan jo lese gjennom noen selv og vurdere :)

Personlig synes jeg i hvert fall disse ser utrolig bra ut, og med materialene som er brukt er de helt sikkert veldig solide. Med angreretten vi nyter så godt av er det jo heller ingen krise om du ikke skulle like lyden...

Har kommet frem til at jeg dropper det. De koster tross alt over ett laken og (sant som du sier) er testene på nett relativt delte ift. lyden.

Lenke til kommentar

Har kommet frem til at jeg dropper det. De koster tross alt over ett laken og (sant som du sier) er testene på nett relativt delte ift. lyden.

I klassen portabel "on-ear" hodetelefon er vel fortsatt Sennheiser HD 25-1 II et av de bedre valgene. God lyd, lite lydlekkasje/god isolasjon, bra komfort, lette og portable, meget god byggekvalitet og lang holdbarhet (alle deler kan byttes).

Lenke til kommentar

Fikk nettopp Klipsch X10i, som virker veldig lovende, har savnet et par ordentlige in-ears. Dessverre krangler de med Desire-en min, osm fungerer ypperlig me større hodetelefoner, men krangler med in-ears - får en konstant statis bkgrunnsstøy så lenge "forsterkeren" i telefonen er aktiv. (Mens den spiller musikk og ca. tre sekunder etter at den spiller lyd, så blir det stille.)

Mener det enten var her eller i et annet forum det var snakk om at dette kunne være viltmismath og at en attenuator(?) eller noe liknende kunne være til hjelp. Noen som har noe forslag til noe som ikke koster spesielt mye, og som har lite nok plas til at man alltid kan ha det på ledningen uten at det plager en noe særlig?

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om når Sennheiser RS220 kommer på markedet? Trenger disse for å se film i sengen på nattetid uten å vekke noen. Kjedelig å ligge å se på den ny TVen om kvelden/natten uten å kunne bruke det. Begynner å få for mange hodetelefoner nå så håper dette blir det siste på en stund! :p

Lenke til kommentar

NgZ, jeg har noe av det samme problemet med min Desire Z og Shure Se215. Jeg hører ikke noe statisk støy så lenge det er lyd, men mellom sanger, eller hvis proppene akkurat har blitt plugget inn hører jeg det. Jeg mistenker at jeg hører det med disse og ikke med noen av mine full size hodetelefoner pga at de er betydelig lettere å drive. Har desverre ikke noen forslag til hva som kan gjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...