The Silencer Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Morsomt å se hva hodetelefonofile Erna Solberg bruker for å få (sitat) "svært god lydgjengivelse". Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Merkelig å se at Denon får nesten jumboplass :/ Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Var det ikkje TV2 hjelper deg som meinte at eit halvbillig kompaktkamera var betre enn Canon 50D? Eg har generelt lite tru på samletestar frå "alt mogleg"-kjelder. 2 Lenke til kommentar
Ehg3322 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har liksom ikke skjønt det enda :S Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Byr på Denon Ah-D5000 med lawton markl Mod, og håper jeg klarer årets handel Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Byr på Denon Ah-D5000 med lawton markl Mod, og håper jeg klarer årets handel protip; ikke avslør slikt før budrunden er over. Ble fristet til å by selv Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Regnte ikke med det gikk, og det gjorde det heller ikke. Ble bydd ut bare 5 sekunder før slutt. Skulle by 500, men det gikk for 490. Surt Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Til neste gang bør du sette deg inn i hvordan budgiving på ebay fungerer. Om du hadde bydd 500 på et tidligere tidspunkt kan det faktisk hende at du hadde vunnet budrunden. http://ebay.about.com/od/gettingstarted/a/gs_bids.htm 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har forstått at det finnes ulike programvarer som er innstilt på forhånd, men regnte ikke med at jeg skulle få den i det hele tatt. Det var 5 sekunder igjen så bydde jeg 500, men han fikk den for 490. Litt surt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Skal ut og reise om ikke så lenge, og må ha noe lite, og kompakt. Og det samme gjelder på skolen. Synes headset er litt knotete når jeg ikke sitter i mitt eget hus. Velger derfor ørepropper. Dog, disse øreproppene må være ear-buds, og ikke in-ears. Noen som har propper og anbefale, hvis dette er riktig tråd og spørre om slikt? Budjsett på ca. 1000 kroner. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Noen som har testet AKG Q701 Quincy Jones Signature ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Skal ut og reise om ikke så lenge, og må ha noe lite, og kompakt. Og det samme gjelder på skolen. Synes headset er litt knotete når jeg ikke sitter i mitt eget hus. Velger derfor ørepropper. Dog, disse øreproppene må være ear-buds, og ikke in-ears. Noen som har propper og anbefale, hvis dette er riktig tråd og spørre om slikt? Budjsett på ca. 1000 kroner. Klipsch Image S4/S4i om du bruker iPhone. Endret 9. mai 2011 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Noen som kan anbefale meg et par hodetelefoner. Sitter per i dag med Denon Ah-d1000, men synes disse er kjedelige og nøytrale i lyden. Har lyst å ta steget opp et par hakk. Hva anbefales? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvis du ikke ønsker nøytral lyd tror jeg ikke Q701 vil passe deg særlig bra. Men når du sier at de blir for nøytrale og kjedelige, hva ønsker du egentlig da? Sprite opp med ekstra diskant og bass? Og hva har du av forsterker? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Skal ut og reise om ikke så lenge, og må ha noe lite, og kompakt. Og det samme gjelder på skolen. Synes headset er litt knotete når jeg ikke sitter i mitt eget hus. Velger derfor ørepropper. Dog, disse øreproppene må være ear-buds, og ikke in-ears. Noen som har propper og anbefale, hvis dette er riktig tråd og spørre om slikt? Budjsett på ca. 1000 kroner. Klipsch Image S4/S4i om du bruker iPhone. Bruker iPhone, ja, men disse er jo in-ear's. Har dårlige erfaringer med in-ear's. Ingen jeg har prøvd har passet øret mitt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hvis du ikke ønsker nøytral lyd tror jeg ikke Q701 vil passe deg særlig bra. Men når du sier at de blir for nøytrale og kjedelige, hva ønsker du egentlig da? Sprite opp med ekstra diskant og bass? Og hva har du av forsterker? Tenkte nøytral i form av at de ikke gir all verdens av detaljer. Mulig det var litt feil bruk av ord. Per i dag har jeg kun en nuforce udac til å drifte hodetelefonene, men ser ikke bort i fra at disse blir byttet ut. Jeg ønsker hvert fall hodetelefoner som er et par hakk over de jeg har nå. Trodde gjerne Q701 passet, da de har mer bass enn K701/702 ? Her går jeg fra en utgått model ah-d1000 til 1200,- til eventuelt Q701 til 3500,- det burde vell være et par hakk opp? Tenkte å følge med på ebay fremover og se om det dukker opp ah-d5000 til en grei pris. Endret 10. mai 2011 av Teac Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Etter det jeg har lest på Head-Fi er det bedre å kjøpe K701/2 og heller stille EQ'en litt. Det er samme hodetelefonen, bare at Q701 har blitt tveaket litt, men ikke noe man ikke kan oppnå ved å leke litt i instillinger på avspilleren. Bare vær obs på at både k701 og Q701 er relativt tungdrevne hodetelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå