Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Julegaven min til meg selv dukket opp i dag. Riktignok over en måned etter jeg bestilte de, men etter å ha siklet på Ultimate Ears Triple.fi 10 i noen år var de verdt å vente på:

 

post-26550-0-65038000-1294347750_thumb.jpg

 

Jeg bestilte de på Black Friday tilbudet til Amazon, og selv etter Onkel og JetCarrier har fått sitt kostet de meg kun litt over 800 kr.

Lenke til kommentar

Julegaven min til meg selv dukket opp i dag. Riktignok over en måned etter jeg bestilte de, men etter å ha siklet på Ultimate Ears Triple.fi 10 i noen år var de verdt å vente på:

 

post-26550-0-65038000-1294347750_thumb.jpg

 

Jeg bestilte de på Black Friday tilbudet til Amazon, og selv etter Onkel og JetCarrier har fått sitt kostet de meg kun litt over 800 kr.

Gratulerer! Har også veldig lyst på disse, men er redd de vil stikke for langt ut av ørene så jeg ser ut som monsteret til Dr. Frankenstein :hmm:
Lenke til kommentar

Gratulerer med et par fantastiske IEMs. Det er et lite helvete å få de til å passe sånn helt 100%, men når man først har funnet teknikken, så er det lite som slår de på trening. :new_woot:

 

Det var faktisk du som dyttet meg over kanten når du postet linken til tilbudet. :wee:

 

Gratulerer! Har også veldig lyst på disse, men er redd de vil stikke for langt ut av ørene så jeg ser ut som monsteret til Dr. Frankenstein :hmm:

 

De stikker relativt langt ut av øret, så det ser kanskje litt pussig ut. For min del er det ikke så synlig at det er sjenerende.

Lenke til kommentar

Man kan jo bla merke det på volkalen. Foran høyttalerne er det klart at vokalisten er rett foran meg, mens med hodetelefoner er det ikke greit å si hvor han er.

 

Men flere sett prøver jo å bedre på dette ved å vinkle lyden i klokkene, slik at noe lyd kommer "forfra".

Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg at musikk låter bedre på hodetelefoner enn det de gjør i høyttalere. Dette skyldes nok i stor grad at jeg er redd for å forstyrre noen når jeg hører på musikk og at jeg dermed klarer å koble helt av. I tillegg til dette så må man gjerne opp i et femsifret beløp for å kunne komme i nærheten av et ålreit hodetelefonoppsett som selv en konfirmant vil kunne ha råd til. :cool:

 

Jeg måtte forøvrig legge Audeze-drømmene på is grunnet kjøp av møbler, men jeg har i alle fall noe fint på vei:

4868379726_b8bb74bd15.jpg

Lenke til kommentar

Selv liker jeg det faktum at en har utrolig fleksibiltet med headphones , selv har jeg 3 forskjellige headphones liggende til bruk til forskjellig musikk..

 

Gratulerer LarsP ! :D

T1 har jeg siklett på lenge ! for min del sto det mellom T1 og HD800 og endte selv opp med HD800 da jeg ikke hadde mulighet å få prøvehørt T1.

 

Du har sikkert nevnt det før i tråden , men hvilket utstyr tenker du å bruke sammen med disse ? Gleder meg vertfall til å få høre førsteintrykket ditt !:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...