Phinex Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) om de låter bedre enn dt770 så må jeg bare slå til ! @Lord Britishface Du går bare i nærmeste butikk og kjøper eventuelt bestiller på nett, de har salget så lenge det er beholdning igjen.. Endret 8. september 2010 av Phinex Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg har disse. Personlig synes jeg de låter en del bedre enn Beyerdynamic DT-770. Det bor masse bass i de, men ikke for mye (i mine ører) mellomtonen er ganske nøytral, mens de er klar og fin i toppen. Kjøpte de selv fra Amazon for litt over ett år siden. Jeg ser etter nye propper selv, og sånn det ligger an nå står det mellom Sennheiser CX300-II og Denon AH-C751. Jeg vil tro sistnevnte tar kaka, men jeg har ikke prøvd de selv så jeg vet ikke så mye om de... Om de er bedre enn DT770 må vel kanskje jeg også slå til!? Endret 8. september 2010 av Meh. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 @Meh.: Jeg er rimelig sikker på at du kan ha Denon AH-C751-proppene til "hjemlån" fra Hi-Fi Klubben mot et depositum tilsvarende kjøpspris (forutsatt at demo-proppene er tilgjengelig i butikken og at de har en demo av dette produktet). Det var i alle fall tilfellet da jeg skulle teste (og kjøpe) Denon AH-D2000. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Hadde det bre vært mulig å bestille proppene på nettet vill jeg nok gjort det, fordi det er mye enklere enn å dra for å finne en butikk. Men siden det nå ser ut til å være utsolgt på nettet blir jeg kanskje nødt til å dra innom en butikk uansett... Endret 8. september 2010 av Meh. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ser dessverre ut som om proppene er utsolgt i nettbutikken Men har sendt en mail til dem for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har disse. Personlig synes jeg de låter en del bedre enn Beyerdynamic DT-770. Det bor masse bass i de, men ikke for mye (i mine ører) mellomtonen er ganske nøytral, mens de er klar og fin i toppen. Kjøpte de selv fra Amazon for litt over ett år siden. Jeg ser etter nye propper selv, og sånn det ligger an nå står det mellom Sennheiser CX300-II og Denon AH-C751. Jeg vil tro sistnevnte tar kaka, men jeg har ikke prøvd de selv så jeg vet ikke så mye om de... Om de er bedre enn DT770 må vel kanskje jeg også slå til!? Har begge. AH-C751 overgår CX300-II med god margin. Bedre isolasjon, bedre byggekvalitet (aluminium) og mye bedre lyd. Mye dypere bass og mindre tilsløret enn CX300-II. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har begge. AH-C751 overgår CX300-II med god margin. Bedre isolasjon, bedre byggekvalitet (aluminium) og mye bedre lyd. Mye dypere bass og mindre tilsløret enn CX300-II. Jeg regnet egentlig med det, men det er godt å få det bekreftet. Om jeg bare får muligheten til å få tak i AH-C751 til den prisen er jeg ganske sikker på at jeg slår til, men jeg får vel vente å se hva Sindre får som svar på e-posten Om jeg derimot ikke får tak i proppene så billig, regner jeg med at det blir noen billigere propper til under 500 kr, som f.eks. CX300-II, AKG K 330 eller AKG K 340. Har dere forresten peiling på hva som er forskjellen på K 330 og K340? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har nettopp fått mine nye foam-tips til mine earbuds, og syns alt ble bedre! Bedre lyd, isolasjon, og den irritrende "dunkingen" som kommer når ledningen treffer noe er nesten ikke merkbar lenger. Billig investering spør du meg. http://www.complyfoam.com/foam-replacement-tips/ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Om jeg derimot ikke får tak i proppene så billig, regner jeg med at det blir noen billigere propper til under 500 kr, som f.eks. CX300-II, AKG K 330 eller AKG K 340. Til den prisen finner du garantert ikke noe som kan matche Crossroads Bijou 3. Byggekvaliteten er ikke helt på topp, men lydmessig er den på høyde med propper i tusenkronersklassen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg har disse. Personlig synes jeg de låter en del bedre enn Beyerdynamic DT-770. Det bor masse bass i de, men ikke for mye (i mine ører) mellomtonen er ganske nøytral, mens de er klar og fin i toppen. Kjøpte de selv fra Amazon for litt over ett år siden. Hm, kanskje jeg skal kjøpe meg et par selv. De fikk "kritikk" for lite bass, og at de egnet seg bedre for akustisk musikk enn tyngre saker (samt noe pirk på de høye frekvensene). Litt farlig å dømme ut i fra en anmeldelse, er jo ikke slik at jeg hører alt disse testerne legger merke til. Det kunne vel kanskje vært en fin oppgradering fra CX 300-ene jeg har nå? Endret 8. september 2010 av NgZ Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Gikk akkurat til innkjøp av beats by dre studio, må si at jeg er positivt overrasket så langt Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Noen som vet hvilket headset dette er? Er det studio eller solo? http://www.vgtv.no/?id=31914&category=52 Endret 8. september 2010 av Johnx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har disse. Personlig synes jeg de låter en del bedre enn Beyerdynamic DT-770. Det bor masse bass i de, men ikke for mye (i mine ører) mellomtonen er ganske nøytral, mens de er klar og fin i toppen. Kjøpte de selv fra Amazon for litt over ett år siden. Hm, kanskje jeg skal kjøpe meg et par selv. De fikk "kritikk" for lite bass, og at de egnet seg bedre for akustisk musikk enn tyngre saker (samt noe pirk på de høye frekvensene). Litt farlig å dømme ut i fra en anmeldelse, er jo ikke slik at jeg hører alt disse testerne legger merke til. Det kunne vel kanskje vært en fin oppgradering fra CX 300-ene jeg har nå? Kritikk for lite bass? C751? Kan jeg aldri tenke meg.. Det er MYE bass der. Man skal være skikkelig bass-junkie for å ikke være tilfredsstilt. For min del var det en god oppgradering fra CX-300 II i alle fall. Jeg endte opp med å gi mine vekk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Får stikke nedom HiFi-klubben her i Bergen og sjekke. Håper nesten de ikke har dem, fikk litt uventede utgifter her. Men hadde planlagt å sette høststipendet eller sommerjobblønna på BSU-kontoen, får ta litt av dem i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er nok lurt. Jeg ville nok ha prøvelyttet før kjøp. Selv om det er billig så er det jo fortsatt en del penger for ørepropper. .. Lykke til! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hva syns folket om "sennheiser hd215" ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Noen som vet hvilket headset dette er? Er det studio eller solo? http://www.vgtv.no/?id=31914&category=52 Beats, special ed. studio Btw, jeg liker looken til nye Sennheiser HD598. Kanskje noe til madammen? Endret 9. september 2010 av LarsP Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Får stikke nedom HiFi-klubben her i Bergen og sjekke. Håper nesten de ikke har dem, fikk litt uventede utgifter her. Men hadde planlagt å sette høststipendet eller sommerjobblønna på BSU-kontoen, får ta litt av dem i stedet. Du skal ikke se bort fra at lageret et tomt. I Trondheim har de solgt som varmt hvetebrød, og alle i neste forsendelse er allerede lagt krav på. Ser ikke ut til at det blir noe Denon på meg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 *snip* Btw, jeg liker looken til nye Sennheiser HD598. Kanskje noe til madammen? Agree, noe mer stilrene enn eldre modeller. Bare "synd" jeg egentlig har hva jeg trenger av headphones nå. Kanskje jeg skal kjøpe nye til jobben -_- Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Du skal ikke se bort fra at lageret et tomt. I Trondheim har de solgt som varmt hvetebrød, og alle i neste forsendelse er allerede lagt krav på. Ser ikke ut til at det blir noe Denon på meg. De var tomme, gitt, og fikk inn flere heller. Er visst tomt i Danmark.red: Æsj, jeg som hadde gledet meg. Endret 9. september 2010 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå