Gå til innhold

PSP Slim - bilde på TV'n?

Galexon

Anbefalte innlegg

Fikk en PSP Slim til jul, og har lyst til å spille spillene mine på TV. Lurer derfor på om det er noen andre der ute som har en PSP Slim med TV-kabel, og som kan fortelle meg om det faktisk ER mulig å spille spill på TV, eller om det KUN går an å se UMD-videoer på TV'n?

Jeg gidder ikke kjøpe TV-kabel dersom det ikke går an å spille spillene mine:P

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sånn noenlunde bestemt meg for å bestille AV-kabel, samt spillet WipeOut Pure, fordi det ser kult ut, og er GameShare, slik at jeg og bror min kan spille på TV'en sammen, via GameShare og ad hoc:D

Hvordan ser PSP spill ut på TV'en da, noen som har erfaringer? Ingen framerate tap?

Jeg har nå undersøkt saken nærmere, blant annet på YouTube. Det så faktisk ganske imponerende ut på TV'en! Så ikke ut som det var antydning til fps-problemer. Jeg ville sagt at grafikken var omtrent lik PS2, når du kobler denne til TV'n! Eneste som gjenstår nå, er at de utvikler en PSP-versjon av Guitar Hero:D:D:D

Lenke til kommentar

leste en artikkel for noen måneder siden der de testa slim oppkobling mot tv og de var ganske negative til bilde kvaliteten på filmer som ble vist på tvn.

Testen var på norsk....dessverre husker jeg ikke hvem som testa eller hvilken tv de brukte :(

Uansett jo større tv desto værre blir bilde,naturlig nok.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...