Gå til innhold

Program for å pugge og lære seg gloser og replikker

andom

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter et helt enkelt program som jeg kan bruke til å lære meg gloser og replikker.

Hadde en gang et program hvor jeg kunne skrive inn et ord/setning/spørsmål/etc.. for så å skrive inn oversettelsen/svaret/etc, deretter kunne jeg ta en test hvor jeg måtte skrive riktig svar.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt program?

Er takknemlig for all hjelp!

- Andreas

Endret av Skagen
Gjorde emnetittelen mer beskrivende.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Clue er en elektronisk ordbok.

Skjønner at jeg har uttrykt meg klossete. Har tilgang til flere ordbøker, så det er ikke tingen.

Det jeg leter etter er et program som gjør meg i stand til å pugge på hva som helst ved at jeg skriver inn en setning/spørsmål/etc. og svaret.

Deretter kan jeg ta en test der setningene/spørsmålene kommer opp en etter en og hvor jeg må skrive inn riktig svar.

Altså et PUGGE progam. Mener å huske at det var et som het DrillPro en gang i tiden, men har ikke klart å finne det enda..

Igjen: Takknemlig for all hjelp! :)

- Andreas

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 4 år senere...

Er på utkikk etter et helt enkelt program som jeg kan bruke til å lære meg gloser og replikker.

Hadde en gang et program hvor jeg kunne skrive inn et ord/setning/spørsmål/etc.. for så å skrive inn oversettelsen/svaret/etc, deretter kunne jeg ta en test hvor jeg måtte skrive riktig svar.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt program?

Er takknemlig for all hjelp!

- Andreas

Vil på det sterkeste anbefalle deg å teste ut Anki.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...