kyllingvippen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Tror Operation Flashpoint kan gjøre det du trener, prøv med full Visibility. Du må ha Resistance da Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Aquanox er deilig deilig grafikk, eyecandy, men et litt kjipt spill...aquanox2 er vel også kommet ut nå... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Helt klart Splinter Cell som nevnt før... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Soldier Of Fortune II:Double HelixUnreal Tournament 2003 Unreal II: The awakening Need for speed 2:Hot Pursuit GTA 3 Commanche 4 Hitman 2 Mafia Dette er bare noen spill jeg anbefaler deg å prøve, ikke bare FPS og bilspill her, men grafikken er verdt en titt Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Er ett "ganske gammelt" spill, men tribes 2 er vakkert om du kjører alt på fult, og spesielt med FSAA og AA aktivert. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Splinter Cell, uten tvil, ingen over, ingen ved siden av! 8) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ser det er mange som mener Splinter Cell er en god kandidat. For all del, grafikken er fin, men den er ikke saa krevende at man trenger r9700 for at det skal gaa glatt. Jeg spilte demoen med mitt budsjett-gf4200 og XP2000 silkeglatt i 1600x1200, med 4XAA og detaljnivaa paa topp... Morrowind og Aquanox er hetere kanditater for den virkelige testen, synes jeg. Og 3DMark2003, selvsagt. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Prøv det helt nye Nascar Racing 2003 Season. Råpen grafikk. Skarp og detaljert. Du kan laste ned demoen på http://www.papy.com Prøv dette på Matrox Parhelia og 3 skjermer. åååå fyy svarte! Offisiell release dato for dette i Europa skulle være 21 februar. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ser det er mange som mener Splinter Cell er en god kandidat. For all del, grafikken er fin, men den er ikke saa krevende at man trenger r9700 for at det skal gaa glatt. Jeg spilte demoen med mitt budsjett-gf4200 og XP2000 silkeglatt i 1600x1200, med 4XAA og detaljnivaa paa topp... Morrowind og Aquanox er hetere kanditater for den virkelige testen, synes jeg. Og 3DMark2003, selvsagt. Hmm...jeg kjører det i 40-30 fps noen ganger nede i 25, jeg ville ikke kalle det silkeglatt, og jeg kjører aquanox i nesten 100 fps konstant, er det da noe i veien med pc'en min? Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Soldier Of Fortune II:Double Helix Er ikke akkurat no å skryte av da. Men Unreal II og Doom 3 er virkelig spill med suveren grafikk. Synes de andre (Splinter Cell osv) kommer et stykke bak disse uh... hallo? unreal2 bedre grafikk enn splinter cell? joda, for all del. og du mener at doom3 har suveren grafikk? helt enig med deg, men det mange ikke tenker på, er at leaken/de fleste bildene er nesten 1 år gamle. og 1 års utvikling utgjør endel gleder meg til det ferdige produktet! og til de som mener SC er tungt, jeg kjører helt flytende i 1024 med max details. og dette er en stusselig ti4200... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå