esk Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har nylig oppgradert pcen en del, 9700pro amd xp@192x11,5... Dermed har jeg lyst til å spille en del spill som tar seg godt ut og jeg lurer på om noen har noen anbefalinger. Det som er aktuelt er bilspill og fps spill. Multiplayer er fint, men jeg trives med singelplayerdelen også... Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Soldier Of Fortune II:Double Helix Unreal Tournament 2003 Unreal II: The awakening Need for speed 2:Hot Pursuit GTA 3 Commanche 4 Hitman 2 Mafia Dette er bare noen spill jeg anbefaler deg å prøve, ikke bare FPS og bilspill her, men grafikken er verdt en titt Lenke til kommentar
esk Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Glimrende, skal sjekke ut de jeg ikke har prøvd av disse. Hvis noen har flere forslag er det bare fint Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 No One Lives Forever 2: A Spy in HARMs Way har glitrende bra grafikk. Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Tror Splinter Cell kan få kjørt maskinen din litt Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Tror Splinter Cell kan få kjørt maskinen din litt Enig, fet grafikk! Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Rallisport Challenge har vel kanskje den råeste grafikken når det gjelder bilspill pr. idag. Er dog ikke noe stort bilspill mht. realisme, men artig 'arcade-aktig' kjøring synes jeg. Screenshots tatt med mitt Radeon 9700pro: http://www.newcharts.com/radeontesten/rsbilder.jpg Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Command & Conquer Generals er veldig krevende av PCen, så kanskje du skulle prøve det? Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Command & Conquer Generals er veldig krevende av PCen, så kanskje du skulle prøve det? Fin grafikk er det og, og ikke minst spillbart :wink: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Neverwinter Nights ser nydelig ut med 9700 pro. Og med shiny water. Morrowind er også vakkert. Men du må like rollespill da. :wink: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 DOOM 3! Ja, jeg telte sekundene før noen skulle si det.... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Command & Conquer Generals er veldig krevende av PCen, så kanskje du skulle prøve det? Fin grafikk er det og, og ikke minst spillbart :wink: For GUDS skyld, hvis du ikke har Generals ennå er det bare og løpe å kjøpe! selv bare som test er det verdt hele summen, og så fort du bjynner med det er det helt umulig å stoppe... Jeg har sitti på maskina til min kjære i en halv uke og spilt nå, bare fordi maskina mi ikke takler det, det var veldig hjerteskjærende å måtte forlate både maskina og CDen (og forresten min kjære oxo ) for så å måtte gå tilbake til min egen PC... Spillet krever et helsike av en maskin for å kjøre på nummeret inntil glatt på høy grafikk, men saken er jo den at selv med ymse reduksjoner på grafikk så øker farten og dermed forblir actionen på samme meget høy nivå allikevel... Helt genialt spill til store maskiner... løp og kjøp... Lenke til kommentar
nord Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 last ned demo2 av splinter cell! har 9700pro selv! går glatt! *sikle* Lenke til kommentar
Agres Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Soldier Of Fortune II:Double Helix Er ikke akkurat no å skryte av da. Men Unreal II og Doom 3 er virkelig spill med suveren grafikk. Synes de andre (Splinter Cell osv) kommer et stykke bak disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå