Gå til innhold

Leter etter spill med fin grafikk

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig oppgradert pcen en del, 9700pro amd xp@192x11,5... Dermed har jeg lyst til å spille en del spill som tar seg godt ut og jeg lurer på om noen har noen anbefalinger. Det som er aktuelt er bilspill og fps spill. Multiplayer er fint, men jeg trives med singelplayerdelen også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soldier Of Fortune II:Double Helix

Unreal Tournament 2003

Unreal II: The awakening

Need for speed 2:Hot Pursuit

GTA 3

Commanche 4

Hitman 2

Mafia

Dette er bare noen spill jeg anbefaler deg å prøve, ikke bare FPS og bilspill her, men grafikken er verdt en titt :)

Lenke til kommentar
Command & Conquer Generals er veldig krevende av PCen, så kanskje du skulle prøve det?

Fin grafikk er det og, og ikke minst spillbart :wink:

For GUDS skyld, hvis du ikke har Generals ennå er det bare og løpe å kjøpe! selv bare som test er det verdt hele summen, og så fort du bjynner med det er det helt umulig å stoppe... :yes:

Jeg har sitti på maskina til min kjære i en halv uke og spilt nå, bare fordi maskina mi ikke takler det, det var veldig hjerteskjærende å måtte forlate både maskina og CDen (og forresten min kjære oxo :p ) for så å måtte gå tilbake til min egen PC...

Spillet krever et helsike av en maskin for å kjøre på nummeret inntil glatt på høy grafikk, men saken er jo den at selv med ymse reduksjoner på grafikk så øker farten og dermed forblir actionen på samme meget høy nivå allikevel...

Helt genialt spill til store maskiner...:) løp og kjøp...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...