Gå til innhold

Mus Vs. konsoll kontroller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har spilt mot flere PC-brukere i Shadowrun, og vil ikke si at de skiller seg ut.

 

5on5, PC vs. konsoll ville vært interessant å prøve. Shadowrun-utviklerne sa i en video at 360-spillerne knusa PC-folka gang på gang da de testa spillet. Men det er Shadowrun. Der har man jo alle mulige hjelpemidler. Og det er jo bare snakk om å bruke de riktig.

 

Kan ikke noen hoste en PC vs. 360 i Shadowrun da? :D

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, mener jeg å ha hørt noe om at de skulle gjøre et eller annet med innstillingene eller no for PC brukerne sånn at det skulle bli "fair", siden de visste at 360 brukerne ikke hadde sjangs mot tastatur og mus.

Lenke til kommentar

Noen liker å sitte henslengt i senga og spille med en kontroll.

 

For meg veier dette også opp. Jeg hater å sitte som en prest 10 cm unna en skjerm og nistirre inn i den, og bevege hånda mi att og frem og trykke på tastaturet. Om noe føles falskt her i verden, så er det vel nettopp tastatur.

Lenke til kommentar
Noen liker å sitte henslengt i senga og spille med en kontroll.

 

For meg veier dette også opp. Jeg hater å sitte som en prest 10 cm unna en skjerm og nistirre inn i den, og bevege hånda mi att og frem og trykke på tastaturet. Om noe føles falskt her i verden, så er det vel nettopp tastatur.

 

Om det er det eneste som hindrer deg, så foreslår jeg at du setter deg henslengt i sofaen med en kontroller når du spiller PC ogå.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...