Gå til innhold

Er du ein kjøpe-på-nettbutikk-avhengig?

Zeph

Anbefalte innlegg

Eg har kome til det punkt at eg må innrømme det, eg er avhengig av å kjøpe på internett. Det er ein rus, føles som julafta kvar gang det kjem noko i posten. I det siste har eg bestillt så mykje forskjellig at eg ikkje har peiling på kva som kjem heller. Å pakke opp noko du har bestillt sjølv og veit du har lyst på, men samtidig ikkje hugsar kva er.... :love:

Går mykje i elektriske saker, CD-plater, DVD-filmar, spel, mp3-spelarar, øyrepluggar, men og sokkar og klær. Det er så vidt eg tør sjekke nettbanken etter ein større handletur. I tillegg er eg på jobb i nordsjøen 14 dagar om gangen og bur på to plassar, men får sendt alt til ei adresse. Derfor er det vanlegvis 3-4 pakker når eg kjem tilbake, og eg veit ikkje kva som er inni.

Lite tidsfordriv samt god økonomi er to viktige faktorar i mitt tilfelle.

Så, er det andre her inne som har tenkt i same banar? Skriv det ned!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff, kjenner meg igjen der ja.. :love:

Kanskje ikke så ekstremt, men hvis jeg finner noe jeg har lyst på i en butikk (mest elektroniske/film/musikk dupeditter) så drar jeg heller på handletur på nettet fordi det er billigst :D

Og da dukker det plutselig opp et par andre ting jeg får lyst på som havner i samme handlekurv. er farlig enkelt.

Blir litt som å kjøpe "bursdagsgaver" til seg selv og det er unektelig gøy :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...