Zeph Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Eg har kome til det punkt at eg må innrømme det, eg er avhengig av å kjøpe på internett. Det er ein rus, føles som julafta kvar gang det kjem noko i posten. I det siste har eg bestillt så mykje forskjellig at eg ikkje har peiling på kva som kjem heller. Å pakke opp noko du har bestillt sjølv og veit du har lyst på, men samtidig ikkje hugsar kva er.... Går mykje i elektriske saker, CD-plater, DVD-filmar, spel, mp3-spelarar, øyrepluggar, men og sokkar og klær. Det er så vidt eg tør sjekke nettbanken etter ein større handletur. I tillegg er eg på jobb i nordsjøen 14 dagar om gangen og bur på to plassar, men får sendt alt til ei adresse. Derfor er det vanlegvis 3-4 pakker når eg kjem tilbake, og eg veit ikkje kva som er inni. Lite tidsfordriv samt god økonomi er to viktige faktorar i mitt tilfelle. Så, er det andre her inne som har tenkt i same banar? Skriv det ned! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 huff, kjenner meg igjen der ja.. Kanskje ikke så ekstremt, men hvis jeg finner noe jeg har lyst på i en butikk (mest elektroniske/film/musikk dupeditter) så drar jeg heller på handletur på nettet fordi det er billigst Og da dukker det plutselig opp et par andre ting jeg får lyst på som havner i samme handlekurv. er farlig enkelt. Blir litt som å kjøpe "bursdagsgaver" til seg selv og det er unektelig gøy Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Herregud, ja. Thinkgeek.com, og http://usb.brando.com.hk/. Er ingen ting som å hente en ny pakke med eksotisk, unikt, spennende innhold. Diverse nytteløse ting jeg har kjøpt fra disse sidene er bla; ROFLCOPTER t-shirt, annoy-a-tron, rollup keyboard, TV-B-Gone, Ninjamote, med mer. Mana potions blir vel det neste Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Det hender jeg tar av litt om jeg finner noe skikkelig billig, i hvert fall. Det er jo ikke så lenge siden jeg fikk tilsendt 200 magneter, 20 kluter, 5 lightere, 2 fjernkotrollere, 10 penner og 20 batterier fra Hong Kong. Endret 25. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå