Ernie Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Ja, 64mb eller halvparten av all ram på min bærbare er hele tiden satt av til skjermkortet. det er jævlig siden maskinen da bare har 64mb ram å jobbe med. Smp er da hvordan sette det til f.eks 32mb? har ATI mobility 128 på denne bærbare maskinen. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 trykk på del el f1 el f10 når maskinen begynner. så går du og setter det ned der;) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 nytter ikke å stille det inn i bios siden bios nesten ikke har valg... bare no strømstyrings dritt, boot rekkefølgen, setings til IR porten + noe mer som jeg ikke husker akkurat nå, men poenget er at det finnes ingen valg for ram, skjermkort eller lignede Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hvillken maskin er det snakk om? Har du sjekka ut WEB sidene til leverandøren for å se om de evt. har noen FAQ eller lignende? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Vi snakker om en Evercom maskin... Lenke til kommentar
knut Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg tror ikke ati mobility 128 er et uma skjermkort. Så det er nok et visst antall mb dedikert til det skjermkortet. Så du trenger nok litt mer vanlig ram til systemet ditt. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 det er liksom 128mb på den fra før da... og hadde jeg fått satt antall avsatte mb til noe litt mindre ville maskina føles mye raskere... er nesten 100% sikker på at den var lavere før, og skjermkortet trenger da faen meg ikke 64mb av rammen når selve kortet har 16mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå