BLU3kp Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 hei. jeg har nå tenkt på å oppgradere skjermkortet mitt, gammalt agp kort til Sapphire Radeon X1650PRO 512MB DDR2 agp. Og har ingen anelse om hvor bra det kortet her er til billig penge. Og det jeg lurer på om det kortet passer inn i de fleste kabinettene og om det drar de fleste spillene i høy fps. F eks cs 1.6, wow og source. Det kortet jeg har nå, sliter med å holde 100 fps konstant i cs 1.6, så derfor lurer jeg på om x1650pro gjør det? https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329294 Lenke til kommentar
hansi705 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 hei. jeg har nå tenkt på å oppgradere skjermkortet mitt, gammalt agp kort til Sapphire Radeon X1650PRO 512MB DDR2 agp. Og har ingen anelse om hvor bra det kortet her er til billig penge. Og det jeg lurer på om det kortet passer inn i de fleste kabinettene og om det drar de fleste spillene i høy fps. F eks cs 1.6, wow og source. Det kortet jeg har nå, sliter med å holde 100 fps konstant i cs 1.6, så derfor lurer jeg på om x1650pro gjør det? https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329294 Hei. Skjermkortet vil klare 100 fps fint i cs 1.6 og burde også kjøre wow og source fint. Selv hadde jeg et x1600xt pci-e før, og kjørte WOW og cs source på fullt. Men, du kan nok ikke regne med konstatnt 100 fps i Source, men en du vil ha god nok fps. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 hei. jeg har nå tenkt på å oppgradere skjermkortet mitt, gammalt agp kort til Sapphire Radeon X1650PRO 512MB DDR2 agp. Og har ingen anelse om hvor bra det kortet her er til billig penge. Og det jeg lurer på om det kortet passer inn i de fleste kabinettene og om det drar de fleste spillene i høy fps. F eks cs 1.6, wow og source. Det kortet jeg har nå, sliter med å holde 100 fps konstant i cs 1.6, så derfor lurer jeg på om x1650pro gjør det? https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329294 Hei. Skjermkortet vil klare 100 fps fint i cs 1.6 og burde også kjøre wow og source fint. Selv hadde jeg et x1600xt pci-e før, og kjørte WOW og cs source på fullt. Men, du kan nok ikke regne med konstatnt 100 fps i Source, men en du vil ha god nok fps. Det er ikke source jeg er mest opptatt med. Holder meg mest til cs 1.6. Holder den 100 fps konstant i smoke? Vil gjerne slippe fps drop, noe som jeg har nå. Lenke til kommentar
hansi705 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er ikke source jeg er mest opptatt med. Holder meg mest til cs 1.6. Holder den 100 fps konstant i smoke? Vil gjerne slippe fps drop, noe som jeg har nå. Hvertfall mitt gamle x1600xt pci-e kjørte cs konstant på 100 fps, uansett smoke eller ikke og siden du skal kjøpe modellen som er ett hakk nyere regner jeg med at den vil virke minst like bra, men har ikke testet x1650 versonen Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Hvertfall mitt gamle x1600xt pci-e kjørte cs konstant på 100 fps, uansett smoke eller ikke og siden du skal kjøpe modellen som er ett hakk nyere regner jeg med at den vil virke minst like bra, men har ikke testet x1650 versonen en venn av meg har nesten det samma kortet, x1600pro agp altså. Og han slet fortsatt med fpsen. Kanskje det er en stor forskjell mellom agp og pci-e? Men håper på flere respons på x1650Pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå