Stinkey Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Veit ikke om det er lov til å poste en stengt tråd som gullkorn, men jeg syns det ble sagt så mye bra at den fortjener å leve litt videre. Det er altså en frognergutt med sitt dannede språg som har et problem med at lemmenet hans blir slapt når han fører det inn i sin smukke kvinne. Enjoy Slappt lemmenet goes for the mouse Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 haha, knall tråd Slabbedasker faktisk... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Frognergutt med et dansk ord.. = Tror ikke det nei Han brukte ordet smukke mye: "Smukke undetøy, smukke sminke, smukke pike" Kanskje en liten troll? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kanskje? Er jo soleklart at det er et troll. For det første snakker han som den lille greia i starwars, og for det andre så har han mange skrivefeil og gramatikkfeil, bor ikke på frogner selv men kan ikke tenke meg at noen der verken skriver eller prater sånn. Men den første tråden som faktisk har fått meg til å le^^ Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Smukke? Selv bor jeg ikke langt fra, og jeg kan fortelle at sannheten ikke er særlig langt fra. Tødelø smudninge chillern azz! Laffen rætter opp med tøde tærassepartinge leom, serr smude keegninge lizzm ... Sånn er det her i disse trakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå