Francesca_ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei, har ovennevnte TV...er veldig godt fornøyd, det eneste som irriterer meg er at det blir en sort stripe på 2-3 cm på den ene siden når jeg kobler den til pcen. Har forøvrig et Nvidia 7900 GS kort og kjører DVI-VGA inn i TVen. Hvordan får jeg bort den sorte stripen? Er også litt som forsvinner horisontalt. Hvis det er mange tråder med en løsning på dette problemet må jeg beklage, har dessverre ikke funnet noen av dem. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er under innstillingene på TV-en: Meny -> Oppsett -> PC-innstillinger. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Selvom jeg stiller inn horisontal og vertikal posisjon så blir det enten kutt horisontalt eller ikke ordentlig utfylt vertikalt. Får jo ikke valgt 1024x720 som oppløsning på pcen, regner vel egentlig med at dette er problemet. Kan jeg "tvinge" pcen til denne oppløsningen på en eller annen måte? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du skal bruke 1360x768 ut fra PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå