Bornslip Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Noen her som veit om et program som kan måle CPU temperatur fra windows? Lenke til kommentar
Goliath_ Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Speedfan, kan lastes ned gratis fra download.com! Lenke til kommentar
TrengerLittHjelp Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Pc alert eller fuzzy logic (også overclockings program) kan lastes ned fra http://www.msi.com.tw Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hva hvis man har asus A7N8X? Ikke Asus Probe Lenke til kommentar
starfish Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg bruker et program som heter Hardware Sensors Monitor. Det måler CPU temp, HD temp og hovedkort temp. Søk på download.com Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 PC Alert og Fuzzylogic er noe dritt til visning av temperaturer da. Med SpeedFan kan du lese av temperaturen som et lite icon i tray, noe som er veldig kjekt. FuzzyLogic viser faktisk sånn 4 grader feil på min PC i forhold til BIOS, SpeedFan og PC Alert 4. Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Last ned SilentTek Jeg hvet ikke om dere har intel eller ei men det funker bare på intel tror jeg. http://www.aopen.com/tech/techinside/SilentTek.htm Jeg hvet ikke akurat på den siden hvor du laster det ned da men. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 PC Alert og Fuzzylogic er noe dritt til visning av temperaturer da. Med SpeedFan kan du lese av temperaturen som et lite icon i tray, noe som er veldig kjekt. FuzzyLogic viser faktisk sånn 4 grader feil på min PC i forhold til BIOS, SpeedFan og PC Alert 4. Speedfan virker ikke med Asus A7N8X Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Motherboard Monitor er det beste programmet jeg har prøvd! Det finnes også med norsk "språkpakke"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå