kizzykazz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har problemer med nettverkskortet mitt. Fekk IP-en 169.254.xxx.xxx, hugsar ikkje resten, men poenget er at ipen ikkje fungerer på nettverket. Har hatt problemet tidlegare, då fekk eg beskjed om å bruke winsockxpfix, og det gjorde susen. Men no når eg kjører fixen, så stoppar det opp på Resetting TCP parameters with Netshell, og det skjer ingenting... PCen har stått i 3 timar utan at noko skjedde. Trykte på krysset CMD-en, og fixen jobba vidare og var ferdig på 5 sekund. Vel OK på reboot, men da kjem det at tilgangen misslyktes. PCen restarter og problemet med IP-en er der fortsatt... :/ Får ikkje avinnstalert nettverkskortet, må avslutte oppgåve for å fikse det. Kjem ikkje inn på egenskaper for lokal tilkobling, må avslutte oppgåve der også. Er litt desperat, når ingenting fungerer... På forhånd, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva mener du at ip'en ikke fungerer på nette,,mener du internet? Det skal stå Adressetype : Tilordnet av DHCP Ip Adresse : ( det kommer an på hva routeren din er satt opp på) Netvers maske : 255.255.255.0 Standard gateway:( det kommer an på hva routeren din er satt opp på) Evnt er det routeren som suser...eller sa har ikke du på motta ip og dns Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) 169.254 ipen får eg berre viss noko er gale, men det er PCen som er problemet og ikkje ruteren. For kan ta kabelen over til en anna PC, og då virkar det. Trådløst er det heller ingen problem. Fulgte en guide eg ikkje vart ferdig med i går, der eg sletta winsock og winsock 2 fra registeret, men etter å ha gjort det virkar ikkje PCen akkurat bedre :/ EDIT: Omsider klarte eg å avinstallere og installere nettverkskortet igjen, og satt inn i nettverkskabelen.Dårleg kontakt merka eg, kjipt å finne ut no.. :/ Pcen er UFATTELIG treig når eg dobbelklikkar på Lokal tilkobling :O Kan ikkje gjere anna enn å avslutte med Oppgavebehandling. Så nettet fungerar, men kan ikkje endre på IP-en for eks. Visst nokon veit korleis eg fiksar det, utan å reinstallere Xp, så SKRIK ut! EDIT #2: Drøssevis av feilmeldingar, tar backup og legg inn Xp på nytt. DRITTSYSTEM. Endret 25. februar 2008 av kazzkizz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå