-Gudfaren- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei. Det er kanskje unødvendig med denne tråden, finnes en som omtrent er helt lik. Men fikk liksom ikke noe svar utifra den. Men det jeg lurer på er. Jeg er 17 år, og skal reise aleine til Malaga i sommer. Jeg har familie der. Er det noe i veien for at jeg kan bestille billett ned dit? Selv om jeg er under 18 år? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nei. Er ikke ulovlig å fly alene selv om man er under 18år. Problemene begynner først å komme ved eventuelt hotell. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vet ikke hvor lett det er.. Jeg skal en liten tur til Spania om ikke altfor lenge, fikk mamma til å bestille for meg der. Jeg regner med at du bestiller fra nett? Det har vel noe med nettbank og slikt å gjøre, er ikke det 18? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Vet ikke hvor lett det er.. Jeg skal en liten tur til Spania om ikke altfor lenge, fikk mamma til å bestille for meg der. Jeg regner med at du bestiller fra nett? Det har vel noe med nettbank og slikt å gjøre, er ikke det 18? Man trenger ikke nettbank for å booke reise. Det heter i utgangspunktet at man skal være 18år for å handle på nettet. Men ingen sjekker dette om du har eget Visa (som regel har ikke Visa Electron kortnummer). Har du ikke Visa med kortnummer må en voksen betale for deg. Endret 24. februar 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Nei. Er ikke ulovlig å fly alene selv om man er under 18år. Problemene begynner først å komme ved eventuelt hotell. Jeg skal ikke kjøpe noe pakketur. Det er tur/retur billett. Familien min har leilighet der. Men det har vel ikke noe å si angående billett. Jeg har vært så heldig at jeg fikk Visa av banken jeg har. Måtte selvfølgelig søke. Men jeg fikk nå visa. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du kan fint bestille billetter selv. Har gjort det selv. (17år, eget Visa) Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Du kan fint bestille billetter selv. Har gjort det selv. (17år, eget Visa) :!: Da er jeg fornøyd. Så da vil det ikke bli noen problemer når jeg skal booke inn og gå inn på flyet? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du kan fint bestille billetter selv. Har gjort det selv. (17år, eget Visa) :!: Da er jeg fornøyd. Så da vil det ikke bli noen problemer når jeg skal booke inn og gå inn på flyet? Hvorfor skulle det bli det? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Bare glem det. Fikk det svaret jeg ville ha Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg jobber med issues som dit for diverse flyselskap. Som syttenåring skal du ikke møte noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå