Gå til innhold

HD-dvd på billigsalg

husgutt

Anbefalte innlegg

Noen som har funnet noen billige hd-dvder siden begravelsen? Vet at playcom i Oslo har/hadde, men fant fredag ut at det tilbudet har vart i noen uker og det var nesten ikke noe igjen.

www.play.com har kjøp 3 betal for 2 på endel filmer.. Elkjøp og Lefdal har jo ihvertfall kjørt Transformers til 99. Dette er sikkert kjent for alle her..

Flere tilbud?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Free Record Shop på Kvadrat på Sandnes selger ut det de har for 89,- per stykk, men det var ikke mye de hadde igjen i går. Litt Harry Potter, Eyes Wide Shut og Transformes i alle fall. Det var litt festlig å se at HD-filmene kostet akkurat 190,- MINDRE enn tilsvarende Blu-ray-filmer. :yes: Vi får nyte de små gleder vi får.

Godt mulig andre butikker i kjeden har samme tilbudet.

Lenke til kommentar
Må jo være perfekt for de som allerede har en HD DVD-spiller.

Ja, er veldig greit for dem. Men det burde bare mangle, noe positivt må jo ha kommet ut av det. Ellers ville de som har kjøpt seg den festeste HD DVD spilleren sittet og rivd seg i håret. :)

Lenke til kommentar
Kjøpte meg HDDVD-spiller i dag jeg :D Billig spiller (990KR), Billige filmer og svært god på oppskalering av SD-DVD filmer.. Bra kjøp synest jeg. Blu-Ray kjøper jeg når det blir billigere ;)

Hvor?

Yatack.no ;) Frakt kommer riktignok i tillegg, men så følger det også med 2 gratis filmer (300 og The Bourne Supremacy) og HDMI-Kabel

Lenke til kommentar
kombinert bluraybrenner og hddvd til pc koster litt i overkant av 2000.. jeg kobler pc til tv med hdmi og har optisk kabel fra pc til forsterker, Funker som faen :grin:

Hvor kjøpte du den??

Lurer jeg også på, prisen var for all del ikke verst!

Lenke til kommentar
Hmm, frister litt å kjøpe den hd-dvd spilleren selv om formatet er dødt. Filmene er jo billigere enn vanlig dvd også.

I så fall tror jeg du bør bestemme deg raskt, i flere markeder rundt i verden begynner det å bli tynt med fabrikksnye spillere, og det er en del filmer som begynner å bli litt vanskeligere å få tak i rundt om i verden (særlig til noenlunde lav pris).

Lenke til kommentar
Da var en haug med filmer bestilt fra zailor, har ikke bruk for dem selv, men blir en fin gave til noen jeg kjenner med HD DVD spillere. Rettere sagt "trøstegave".

Ein haug? såvidt eg ser så har dei berre 7 forskjellege. Er det nokon plass på sida eg kan finne fleire?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...