Xtra Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Emntittelen sier det meste, jeg trenger forslag til innfallsvinkel på min analyse av Robinson Crusoe. Noen som har noen forslag? Dette er da VGS, 3. klasse, og er nogenlunde seriøst. Vi skal skrive ca 3500 ord og vi skal da vinkle den på en eller annen måte. Læreren foreslo Robinsoe Crusoe og kapitalismen og hvordan den påvirker hvordan Crusoes karakter er/hans væremåte etc, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det. (ja, jeg har lest boken) Inspill mottas med takk Endret 24. februar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Litt av det du kan bruke er jo at den er skrevet under opplysningstiden. Mange nye skriveformer kom og utdanning ble mer vanlig. Boken blir ofte sett på som en manns kamp for å overleve på guds jord. Han må bruke kunnskapen og fornuften sin for å klare seg gjennom alle de årene. Han hadde feks penger, men ingenting å kjøpe. Han måtte bare klare seg med det han hadde på øyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå