jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg ar lastet net mpg123 pluginen fra xmms.org for å spille av mp3 filer i linux men når jeg prøver å installere rpmen får jeg denne feilmeldingen : "there was an error installing packages. Exiting" Er det noen andre som har hatt samme problemet og evt har en løsning på det? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 I tillegg til xmms må du ha "xmms-develop" installert for å kunne kompilere plugins. Bruker du RPM kan dette være problemet, fx. følger denne pakka ikke med mandrake default install. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Gjelder dette i red hat også? ps: jeg valgte alle pakker under installasjonen så den burde vel være der eller? Lenke til kommentar
icarus1983 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Personlig har jeg null og niks peil på Redhat, men kan det være ett rettighets probelm ? Logget inn som vanlig bruker og ikke root ? Eller er pakken skadet ? Prøv og last ned på nytt? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg er logget på som root og jeg har lastet ned pakken 3 ganger elns. Lenke til kommentar
Stim Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 MP3 rpm for XMMS. RedHat8.0 Last ned og installer fra GuruLabs: http://www.gurulabs.com/files/xmms-mp3-1.2...7-13.p.i386.rpm Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Jepp. der virket det takk skal dere ha. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg ar lastet net mpg123 pluginen fra xmms.org for å spille av mp3 filer i linux men når jeg prøver å installere rpmen får jeg denne feilmeldingen : "there was an error installing packages. Exiting" Er det noen andre som har hatt samme problemet og evt har en løsning på det? Der er ferdige xmms-pakker for redhat 8.0 (og eldre) på http://www.freshrpms.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå