Monkey Spr@yer Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tenkte jeg bare skulle dele denne utrolige møkkahistorien om min handel av et batteri til en Zepto PC fra Netshop. Det hele begynte med at jeg kjøpte et batteri (22556 - Zepto Batteri 12-cell til 6xxx ) til min Zepto Znote 6214W bærbare pc. Etter å ha mottatt varen i ca. slutten av Mai 2007 oppdaget jeg at betteriet var defekt. Det ville ikke lades uansett hvordan jeg prøvde å lade det (avslått pc, windows, linux osv). Uansett så fikk jeg raskt godkjent returen min av Netshop, og i begynnelsen av Juni var batteriet på vei tilbake til Netshop. Da det hadde gått en måned uten at jeg hadde fått opp noe info i Netshops retursystem eller noe mail, sendte jeg en mail til support og spurte dem hva som hendt med batteriet mitt. Da fikk jeg dette svaret tilbake: "Hei! Pakken deres har vært på en rundt tur tror jeg, men tekniker sjekker og ordner med nytt asap.. Mvh Netshop - returavdeling" Så gikk det enda en måned, uten noe batteri. Jeg prøvde å ringe Netshop, men etter å ha sittet flere ganger i telefonkø i over 30min ga jeg opp. Netshop svarte heller ikke på e-post. Da ga jeg helt opp og orket ikke å bruke mer krefter, energi og penger på å få det batteriet tilbake. Men så den 21. Februar 2008 fikk jeg en mail fra Netshop med leveringsbekreftelse på batteriet. Batteriet var nå på vei, men til feil adresse. Jeg hadde flyttet hjemmefra, men jeg hadde husket å endre adressen min hos Netshop i tilfelle dem skulle finne på å "fikse" batteriet. Alikevel har dem klart å sende batteriet til feil adresse, og som toppen av kaka har jeg i mellomtiden solgt maskinen. Takk for den Netshop! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tenkte jeg bare skulle dele denne utrolige møkkahistorien om min handel av et batteri til en Zepto PC fra Netshop. Det hele begynte med at jeg kjøpte et batteri (22556 - Zepto Batteri 12-cell til 6xxx ) til min Zepto Znote 6214W bærbare pc. Etter å ha mottatt varen i ca. slutten av Mai 2007 oppdaget jeg at betteriet var defekt. Det ville ikke lades uansett hvordan jeg prøvde å lade det (avslått pc, windows, linux osv). Uansett så fikk jeg raskt godkjent returen min av Netshop, og i begynnelsen av Juni var batteriet på vei tilbake til Netshop. Da det hadde gått en måned uten at jeg hadde fått opp noe info i Netshops retursystem eller noe mail, sendte jeg en mail til support og spurte dem hva som hendt med batteriet mitt. Da fikk jeg dette svaret tilbake: "Hei! Pakken deres har vært på en rundt tur tror jeg, men tekniker sjekker og ordner med nytt asap.. Mvh Netshop - returavdeling" Så gikk det enda en måned, uten noe batteri. Jeg prøvde å ringe Netshop, men etter å ha sittet flere ganger i telefonkø i over 30min ga jeg opp. Netshop svarte heller ikke på e-post. Da ga jeg helt opp og orket ikke å bruke mer krefter, energi og penger på å få det batteriet tilbake. Men så den 21. Februar 2008 fikk jeg en mail fra Netshop med leveringsbekreftelse på batteriet. Batteriet var nå på vei, men til feil adresse. Jeg hadde flyttet hjemmefra, men jeg hadde husket å endre adressen min hos Netshop i tilfelle dem skulle finne på å "fikse" batteriet. Alikevel har dem klart å sende batteriet til feil adresse, og som toppen av kaka har jeg i mellomtiden solgt maskinen. Takk for den Netshop! Synes du bør skrive en sint mail til dem jeg. Jeg hadde ikke akseptert den leveringstiden. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Herlig sjappe. Nei, da holder jeg meg til de få som i alle fall har beholdt litt kundeservice. Kanskje noen kroner ekstra, men det er det verdt. Endret 24. februar 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Synes du bør skrive en sint mail til dem jeg. Jeg hadde ikke akseptert den leveringstiden. Jeg får vel gjøre det, men det spørs om de gidder å lese den/bry seg. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Personlig ville jeg ha skrevet et brev til de for lenge siden der du sier at du ønsker å heve kjøpet grunnet urimelig lang servicetid. Det hadde du fått medhold i. Da kunne du ha brukt pengene dine på noe annet enn å sitte med et batteri du ikke får brukt. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jipii, Netshop levererer igjen!! Å herre min, hva er neste historie? Dette blir jo bare verre å verre.... Og spörsmålet her er vel: hvorfor kommer ikke Netshop med noen form for tilbud om kompensasjon eller pengene tilbake. De kan jo ikke vaere så dumme at de syns det er greit at kunden må vente så lenge på varen, eller??? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det var ingen bombe at det var Netshop igjen Men kontakt kundeservice og fortell at du for lengst har solgt maskinen, og at du ikke godtar å få varen etter 8 mnd. Jeg ville faktisk krevd pengene tilbake inkl. renter. Også sagt at om du ikke får noe ekstra plaster på såret, så vil du ikke bruke butikken i fremtiden. De må ha en svært god unskyldning for denne saken... Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Fikk en hyggelig telefon fra Netshop i dag der de la seg helt flate og beklagde hele greia. Jeg får pengene tilbake, og batteriet som nå ligger hos mine foreldre kunne jeg beholde. (Jeg solgte maskinen til min søster, så hun blir sikkert glad for litt ekstra levetid på maskinen sin) Kjempebra Netshop! Flott at dere ordner opp Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Flott ryddet opp, Netshop. Feil kan skje den beste. Uansett hvor god en butikk drives, så kan rutiner svikte. Det er da det er kjekt at det ryddes opp på en fin måte som gjør kunden fornøyd. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Selv om det er flott at Netshop rydder opp håper jeg det ikke blir en trend på forumet her at folk hyler og skriker i håp om at forumbrukeren til den aktuelle bedriften skal se posten og gå til aksjon...det kan bli litt for mye whining til slutt. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Selv om det er flott at Netshop rydder opp håper jeg det ikke blir en trend på forumet her at folk hyler og skriker i håp om at forumbrukeren til den aktuelle bedriften skal se posten og gå til aksjon...det kan bli litt for mye whining til slutt. Hvorfor ikke, så lenge butikken ikke gjør noe før man whiner, så er dette rette stedet å gjøre det på. Og dessverre viser jo historien til Netshop at de ofte ikke rydder opp før folk klager her på forumet. Husk oxo at alle ikke er like resurssterke og ikke klarer å formidle hvilke rettigheter de har ovenfor selgere/supportmedarbeidere hos de enkelte nettbutikkene. Jeg synes faktisk at de skal få lov til å få hjelp fra de mer erfarne folkene her på hw-nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå