TheOats Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Merket det når jeg spilte Diablo2, bildet vinglet/gynget ut og inn litt på begge sidene. Litt som når man stiller størrelsen på bildet bare fortere og jevnere. Noen andre som har opplevd noe slik før? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er dette berre i Diablo2? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har du en gammel CRT? i såfall høres det ut som om bilderøret ditt kanskje er på vei til å dø. Ikke sånn med en gang, men det er noe som ofte skjer med gamle vel-brukte CRT skjermer. I så tilfelle bør det skje uansett hva du har på skjermen, men erfaringmessig kan det være ganske tilfeldig når disse merkelige bevegelsene skjer. -Stigma Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Er dette berre i Diablo2? Har du en gammel CRT? i såfall høres det ut som om bilderøret ditt kanskje er på vei til å dø. Ikke sånn med en gang, men det er noe som ofte skjer med gamle vel-brukte CRT skjermer. I så tilfelle bør det skje uansett hva du har på skjermen, men erfaringmessig kan det være ganske tilfeldig når disse merkelige bevegelsene skjer. -Stigma Ja har merket nå at det ikke bare skjer i Doablo2. Må kanskje se etter ny skjerm snart da. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 nja, som sagt så dauer ikke skjermen nødvendigvis i morgen. Jeg hadde selv en skjerm med et lignende fenomen i mange år etter det begynnte, men heldigvis fvar feilen såpass liten (og skejrmen var diger... 21" for 7 år siden var liksom diiigert! ) så jeg holdt helelr ut enn å bytte den. Men nå så er jo det kanskje en god unskyldning uansett til å bytte til en LCD. Det finens jo så vanvittig mange relativt gode og meget billige skjermer på 22-24" nå om dagene at du trenger ikke være rik for å ha råd til ny skjerm -Stigma Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 nja, som sagt så dauer ikke skjermen nødvendigvis i morgen. Jeg hadde selv en skjerm med et lignende fenomen i mange år etter det begynnte, men heldigvis fvar feilen såpass liten (og skejrmen var diger... 21" for 7 år siden var liksom diiigert! ) så jeg holdt helelr ut enn å bytte den. Men nå så er jo det kanskje en god unskyldning uansett til å bytte til en LCD. Det finens jo så vanvittig mange relativt gode og meget billige skjermer på 22-24" nå om dagene at du trenger ikke være rik for å ha råd til ny skjerm -Stigma Haha ja det er nettopp det =P Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Sjekk om det står en transformator av noe slag (for eksempel i en skrivebordslampe eller PC-høyttalere) i nærheten av skjermen. Det kan forstyrre. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Sjekk om det står en transformator av noe slag (for eksempel i en skrivebordslampe eller PC-høyttalere) i nærheten av skjermen. Det kan forstyrre. Har 2 små høyttalere her ja. Men det har jeg hatt like lenge som skjermen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå