henkeZ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Dårlig tittel, men men. Hva synes dere om dette bildet? Endret 24. februar 2008 av Djupviken Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Litt feil topic da, keeperen er jo på vei ut av bildet, og croppingen er litt for tett spørr du meg, det skulle vært mer luft til høgre i bildet (rundt keeperen). Skarpheten er grei (når bildet er så lite som det er nå.. Skulle likt å sett det i større format!). Hva med litt større crop, og kanskje en ramme rundt? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Litt feil topic da, keeperen er jo på vei ut av bildet, og croppingen er litt for tett spørr du meg, det skulle vært mer luft til høgre i bildet (rundt keeperen). Skarpheten er grei (når bildet er så lite som det er nå.. Skulle likt å sett det i større format!). Hva med litt større crop, og kanskje en ramme rundt? Takk for kommentar! Enig med tittelen. Kom ikke på noe bedre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Alene med keeper ? Eller stemmer ikke det med situasjonen ? Jeg kunne også tenkt meg litt mer luft rundt keeper. Tom Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Alene med keeper ? Eller stemmer ikke det med situasjonen ? Takk for kommentar Tom! Jo, det stemmer fårsåvidt det. Jan Henrik Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg ville også hatt litt mer luft rund keeperen. Ellers synes jeg du har klart å fange øyeblikket ganske bra. Et typisk avisbilde og det fungerer bra som det. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Bildet er greit nok, men keeperen er som sagt på vei ut av bilde og du ser bare ryggen hans. Lyset er fint og skarpheten er grei, hvert fall i den størrelsen det er på bildet. Ikke noe stort, men absolutt ikke dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå