Gå til innhold

Battlefield funker bare ikke :(

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor denne skal.. men tror muligens dette var rett :D

Jeg har:

Amd athlon 1800+

geforce 4 TI4600

Asus A7V333

512MB DDR Ram

++

Problemet er at pcen lagger som bare faen i ET spill, og dette er Battlefield 1942! Spill som Unreal2 går som en lek på høyeste oppløsning!

Battlefield 1942 lagger med alt på det laveste i 800/600, og dette til og med Singelplayer!

Snakket med en kamerat og hos han går spillet knirkefritt,MP, med 1024/768 (eller så var det hakket høyere enn det igjen)! med andre ord, noe er VELDIG galt hos meg her!

PS: Har lasta ned nyeste driveren til grafikkortet, men lagger fremdeles like mye

så.. noen tips om hva som kan være problemet?

Håper dette kan fikses siden jeg vil spille online :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Dette kan være løsningen:

Du må fikse renderer.allowAllRefreshRates 1 igjen i videodefault.con.

Fila finner du i Battlefield1942Modsbf1942Settings

Åpne den i Notepad eller lignende og forandr 0 til 1 i den setningen jeg nevnte, det er sist i fila. Dette er kun feilen om du har innstallert refreshratefix i Win2k/XP.

Lenke til kommentar
Hei.

Åpne den i Notepad eller lignende og forandr 0 til 1 i den setningen jeg nevnte, det er sist i fila. Dette er kun feilen om du har innstallert refreshratefix i Win2k/XP.

Hvis den hadde stått på 0 hadde han vel ikke kunnet starte spillet i det hele tatt...

Lenke til kommentar

kansje problemet ditt er det samme som andres problem, det hender at bf blir treigt med at du bare har installert bf og patch 1.3.

løsningen for å få bf til å fly avgårde er å avinstallere hele spillet, så restarte maskinen.

legge inn bf 1942, restart.

legge in patch 1.1 , restart.

legge inn patch 1.2, restart.

legge inn patch 1.3 restart.

hush å still lyd til hw accellerated. høy kvalitet på alt , for det har du maskin til. min er dårligere enn din, men jeg kruser på 80 bilder i sec, allikevel.

Lenke til kommentar
Hei.

Den fikser noe.

Lyden fikser du slik:gå inn i Default.con fila i Battlefield 1942Modsbf1942Settings,der forandrer du "Sound.soundBufferCacheSize" fra 100 til 1000.

Det skulle fikse lyden ganske betraktelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...