morgan_kane Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) STUSP2---- Studiespesialisering (Ordinært løp) hva slags linje er det? finner den ikke på vilbli.no. den står på vigo.no når jeg skal søke, men eg finn ikke nokka slags informasjon om den linja. er det en ny linje? hva slags fag og sånt er det på den linja? Endret 24. februar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) det var vist International Baccalaureate uten at jeg vet noe mer om det. kan jeg bytte mellom realfag og samfunnsfag når jeg starter til høsten på nytt skoleår hvis jeg har de to som første og andrevalg på samme skole? kan jeg ha flere skoler på et ønske? Endret 24. februar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
operg Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 det var vist International Baccalaureate uten at jeg vet noe mer om det. kan jeg bytte mellom realfag og samfunnsfag når jeg starter til høsten på nytt skoleår hvis jeg har de to som første og andrevalg på samme skole? kan jeg ha flere skoler på et ønske? International Baccalaurate er et internasjonalt undervisningssystem som tilbys i 17 norske videregående skoler. Undervisningen foregår på engelsk og så vidt jeg vet gjør IB det lettere å komme inn på universitet i andre land. Jeg tror ikke du kan bytte mellom realfag og samfunnsfag/språk etter at skolen har begynt; det er vanskelig nok å bytte mellom fag innenfor en studieretning. Husk at realfag og samf/språk ofte har ulike opptakskrav, plasser, o.l. Du kan og bør ha flere skoler på et ønske, i tilfelle du ikke kommer inn på den skolen du helst vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå