gjeewaytee Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 eg synes og den ser grei ut. du bør ikkje klokke noe høyere pga vcore-en din. bør ikkje vær mer enn 1,5 v da levetiden minsker. spesielt når du nærmer deg 1,6 anyway....vel utført arbeid Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Så det feiler ved 2,4ghz ved 1,55v? Da er det sikkert ikke så mye mer å hente, ikke til 24/7 bruk i alle fall. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 2,4 ghz på 1,55v... det er neppe CPUen som stopper deg, enten minnet eller HK. Disse SKAL greie mer enn det. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Han har redusert HT, men jeg er enda ikke fortrolig med at minnet også er senket tilstrekkelig. Hva viser CPU-Z ang minnefrekvensen? Lenke til kommentar
Minkee Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 DRAM Frekvensen er på 120.1 Mhz,tror dere at der er mulig å overklokke enda mer? Trodde jeg måtte stoppe på 2,3 ghz Men jeg er jo ny til dette,så.. Hadde faktisk vært litt tøft hvis jeg fikk overklokka den mere,men bare hvis det er rammen eller noe annet som kan til at jeg ikke får overklokka mere,vil nødig skade CPUen. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg hadde min gamle amd 3000+ 1.8GHz 24/7 på 2400MHz og 1.52v , husker dessverre ikke mere fakta for dette er en god stund siden! men de fleste 3000 modellene klokker greit! mange på forum da i tiden som sa at 1.52Vcore var sånn perfekt for nesten alle cpu'ene i serien ,, vet ikke om jeg husker veldig feil,, ringer vell noen bjelder i hodet til noen viss noe husker det:) over og ut ! lykke til med klokkingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå