Sagotchi Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Front montert: ) Nye blinkere er også montert, kommer med bilder senere. Endret 28. februar 2009 av Sagotchi Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er var en pen Astra! Ble bra med den fargen og fangern syns jeg! Lenke til kommentar
Sagotchi Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Takker: ) Fargen er orginal. Lakkerte bare utvendig og ikke inne i dører etc. Endret 1. mars 2009 av Sagotchi Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 pen bil : ) likte fargen på den sammen med fronten og resten! Lenke til kommentar
Sagotchi Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Nye bilder, her med den orginale grillen. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hadde aldri trudd en astra f kunne bli så fin:) hvor kjøpte du stylingsettet, og hva betalte du for det? Lenke til kommentar
Sagotchi Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Takker: ) Kjøpte stylingen hos BS-Bildeler, betalte vell 9000 for framfanger, bakfanger, grill og sidekjørt. Det er rieger infinity 2 framfanger og infinity 1 sidekjørt. Oppdaget først feilen etter jeg hadde betalt og motat varene, men ventet så lenge på og få varene at jeg bare monterte det. Bakfanger passet ikke, den sendte jeg tilbake, og venter fortsatt på ny bakleppe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå