Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Opel Astra F 2.0i Cabrio (worklog/showcase) -- UPDATE 28 mars 09 ! --

Sagotchi

Anbefalte innlegg

Montert tweaterne nå. Skjerte bare hull i plastikken som var der fra før, vurderte profesjonell montering fra elektroland, de skulle ha 1000kr for og støpe i glassfiber. Men det får vente, funket dette.

DSC00036.jpg

DSC00037.jpg

Endret av Sagotchi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk trukket ledningene gjennom der ledningen til paserwiren går, takker til maso for tipset.

Måtte file litt ut, så hullet ble større.

DSC00041.jpg

Ellers er det dålig med oppdateringer, har sota blinklys, og refleksbakplate. Har også fiksa det høyre tåkelyset, ble ødelagt i vinter:P

Men noen som vet hva denne boksen er til? fant den da jeg trakk lednigen gjennom der panserwiren går..

DSC00042-1.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Beklager at jeg aldri kom til å få fikset d bildet, men ser at du har klart å finne fram selv ;)

Hadde du ikke diskanter orginalt i bilen?

Ser det er litt mer highteck enn min astra, har manuel justering på speil og alt :p

Ang. den boksen så har jeg ikke peiling, har ikke funnet en sånn i min bil ennå :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Heey, er på tide med en update av denne tråden. Har kjøpt og montert xenon kit, tok lite bilder under montering, men her har dere resultatet : )

DSC00069.jpg

Kittet, Arcroad HDI H4 Bi-Xenon, 6000k : )

DSC00067.jpg

DSC00068.jpg

Endret av Sagotchi
Lenke til kommentar
Kan jeg få spørre hvem du kjøpte/importere Walker settet fra? Og er du fornøyd? Har nesten gitt opp å finne effektanlegg til min Vectra, men Walker hadde altså.

Setter stor pris på svar :)

Kjøpte walker settet på en lokal sjappe som heter KH-Racing, men de kjøper det fra mekonomen tror jeg. Er veldig fornøyd, merker ikke store effekt økningen akkurat, men mye grommere lyd. Du kan høre om mekonomen har effektannlegg til din vectra. Her finner du effektannlegg til bla. Vectra A: http://www.blitzpower.no/pro-eff.shtml

Endret av Sagotchi
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

---- UPDATE ---

Lenge siden update nå, men det har skjedd mye siden sist. Fått full rieger styling til bilen, holder på og pusse den ned nå. Første gang jeg pusser ned en bil, så dette er intressant. Bestilte stylingen fra BS Bildeler, ventet 4 månder på varene. Bakfangeren passet ikke, den var til Combicupe. Så nå vurderer jeg om jeg skal pusse ned orginal fangeren og bare kjøpe en bakleppe.

DSC00546.jpg

Sidekjørt er festet og montert med sicaflex, holder på og justere frontfangeren for tida, og flytte over fester fra orginal fanger, har egentlig veldig lite peiling på hvordan man fester fangern, men jeg gjør det på denne måten, skal også bruke popnagler.

DSC00554.jpg

DSC00552.jpg

DSC00551.jpg

Prøve montering: )

DSC00549.jpg

DSC00548.jpg

DSC00547.jpg

Veldig fint om dere kommer med kommentarer eller spørsmål: )

Endret av Sagotchi
Lenke til kommentar

Hei! Du jeg er ikke sikker på hvilken farge jeg skal velge enda, har tenkt på flere farger. Jeg synes denne svart fargen ser ganske bra ut jeg : TAA_2005_Platz_05_Markus_Schenk_Astra_F_Cabrio__008[1].jpg

Men orginal fargen er også ganske fin, blir nokk kansje en blå/lilla farge.

Noen tips?

Endret av Sagotchi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilket Rieger sett kjøpte du? Skal du ha sjermbredderen må du gjøre noe med dem bak eller få på bakfangeren. Legger ved en link til en svenske som har tilpasset GSI bakfangeren til sin astra cab. Front fangeren skal passe rett på, men viss du har GSI pansert også så må du ha hengslene til det eller bore nye hull. Ellers ser det veldig bra ut stå på :D

http://www.opelsportclub.com/forums/showthread.php?t=42547

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Da var bilen sendt til lakkering: )

Tatt litt bilder når jeg var innom.

Klar for fyller:

Fylller.jpg

Fyyyleer.jpg

Fyller.jpg

Grunnet, pusses ned for lakkering:

Grunnet1.jpg

Grunnet.jpg

Fyller2.jpg

Sorry får dårlige bilder, tatt med mobil.

Endret av Sagotchi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...