DuckDuckGoose Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg oppgraderte BIOSen på kjæresten min sin Amilo Pro V3515 bærbare i dag, fra 1.0K til 1.0M, og etter det står det at CPUen er 430 @ 1.73 GHz. I BIOSen finner jeg ingen mulighet til å skru opp CPUen igjen. Er det et tilleggsprogram jeg må ha for å gjøre dette? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 hva stod den på før da?? det går ikkje an å gjøre nåkke i bios på bærbare ang cpu el klokking generelt. heller ikkje å anbefale da det e sparsomt med kjøling Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 hva stod den på før da?? det går ikkje an å gjøre nåkke i bios på bærbare ang cpu el klokking generelt. heller ikkje å anbefale da det e sparsomt med kjøling Jeg er faktisk litt usikker på hva det stod før..men jeg vet at det ikke stod 430. Vet også at rammen forandret seg etter oppgradering. Før stod det 900 ett eller annet, men nå står det 768 mb Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 høres veldig merkelig ut, men som sagt ingenting å gjøre for å ordne på cpu-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå