Gå til innhold

Høyre sin fremtid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FrP vil jo helst ikke ha noe med Venstre å gjøre

Såvidt jeg vet har Frp aldri avvist noe samarbeid med Venstre. Tvert imot! Har du noe konkret å vise til som sier noe annet?

Det er Venstre som er for fulle av varmluft til at de gidder å samarbeide med Frp. Venstre utviser en enorm forakt for velgerne. De spytter velgerne i ansiktet og ler rått. Jeg håper Venstre-velgerne snart skjønner hvor stor forakt partiet har for vanlige mennesker, og at ballongen dermed sprekker.

hvis man stemmer Høyre så vil Høyre gå inn for å samarbeide med alle

Jasså? Drev ikke Høyre og mumlet om at de ikke ville samarbeide med Frp, og så forandret de mening, og nå vet de ikke helt hva de vil?

"wannabefascister", du likssom.

Benekter du at det opprinnelige forslaget til ny åndsverklov var et rent bestillingsverk fra gigakorporasjonene som styrer underholdningsindustrien?

FrP lukter mer svidd sånn sett for meg (innvandring, hint-hint).

Latterlig. Selv AP tar jo etter Frps innvandringspolitikk. Her skjøt du deg i foten. Særlig siden jeg allerede har nevnt dette.

Høyre er for et fritt marked

Tull. Etter forslag og holdninger å dømme er de til først og fremst for Big Business, på bekostning av individets rettigheter

Selv skulle jeg gjerne sett at Åndsverksloven hadde blitt endret, f.eks. til USAs "Fair Use"-prinsipp.

Takket være Frp så ble jo det opprinnelige forslaget forkastet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...