JuGeun Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Pricks, du tar feil. I følge en anonym kilde jeg ikke gidder lenke til. At araberhatere tar feil er dog normalt. Og dette er et innlegg helt i tråd med din debattstil. Endret 13. august 2008 av Cybbe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Så da biter du deg selv i stjerten? Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Israel er en okkupasjonsmakt i likhet med alle andre nasjoner. Man kan ikke forvente at Israelske bosettere skal flytte ut av vestbredden før de muslimske innvandrerene i Europa flytter tilbake til sine hjemland. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Israel er en okkupasjonsmakt i likhet med alle andre nasjoner. Man kan ikke forvente at Israelske bosettere skal flytte ut av vestbredden før de muslimske innvandrerene i Europa flytter tilbake til sine hjemland. Short and sweet Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sammenligner du Israelske bossetere på vestbredden med, feks pakistanere i norge? Hvis det er det du mener tar jeg det som ironi Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sammenligner du Israelske bossetere på vestbredden med, feks pakistanere i norge?Hvis det er det du mener tar jeg det som ironi Hva er galt med dette? Den eneste forskjellen er at Pakistanere ikke er lønnsomme for Norge. Islam i Norge kan på mange måter bli kalt en okkupasjonsmakt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hadde de kommet rullende med tanks, og med maskingeværer og en atombombe på slep så kunne du kanskje kalt dem det ja. Min familie hadde forøvrig nettop besøk av en indonesisk Muslim som skulle studere her. Utrolig hyggelig og smart fyr, og jeg kjenner flere muslimer som bor her som er veldige flinke. Norge hadde slitt uten innvandring. Israelerne har presseg seg vei inn på Vestbredden, Det har ikke muslimer i Norge og andre europeiske land. Edit: Dere som er imot innvandring er imot utvikling i Norge, men det er ikke det vi skal diskutere i denne tråden. Endret 13. august 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hadde de kommet rullende med tanks, og med maskingeværer og en atombombe på slep så kunne du kanskje kalt dem det ja. Min familie hadde forøvrig nettop besøk av en indonesisk Muslim som skulle studere her. Utrolig hyggelig og smart fyr, og jeg kjenner flere muslimer som bor her som er veldige flinke. Norge hadde slitt uten innvandring. Israelerne har presseg seg vei inn på Vestbredden, Det har ikke muslimer i Norge og andre europeiske land. Bare fordi du hadde besøk av en fyr som kalte seg muslim betyr ikke dette at islam er fredelig av den grunn. Snarere tvert imot. Islam diskriminering ikke-muslimero og kvinner. Per i dag får ikke muslimske kvinner i Norge lov til å gifte seg med kristne menn. Det er eksempel på diskriminering. Dessuten er ikke innvanding lønnsomt på noen som helst måte. Dem koster mere arbeidskraft en man får ut av dem: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=994025 Hadde de kommet rullende med tanks, og med maskingeværer og en atombombe på slep så kunne du kanskje kalt dem det ja. Min familie hadde forøvrig nettop besøk av en indonesisk Muslim som skulle studere her. Utrolig hyggelig og smart fyr, og jeg kjenner flere muslimer som bor her som er veldige flinke. Norge hadde slitt uten innvandring. Israelerne har presseg seg vei inn på Vestbredden, Det har ikke muslimer i Norge og andre europeiske land. Edit: Dere som er imot innvandring er imot utvikling i Norge, men det er ikke det vi skal diskutere i denne tråden. På hvilken måte fører innvandring til utvikling? Lenke til kommentar
jvik Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/08/13/543497.html Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Pricks, du tar feil. I følge en anonym kilde jeg ikke gidder lenke til. At araberhatere tar feil er dog normalt. Og dette er et innlegg helt i tråd med din debattstil. Så da biter du deg selv i stjerten? Cybbe har vettuge poster, poster til å bli klok av. Dette her er en unntakspost, der han der han ikke leverer annet enn en veldig treffende etteraping av debattstilen til Pricks. Så når Cybbe skriver dette, så biter han seg ikke i stjerten. PencilCase derimot, gjør vel ikke stort annet. Jeg kan ihvertfall ikke huske å ha sett en eneste post fra det holdet som har lært meg noe nytt. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Knegg! Det virker som poenget ditt er at vi må være bra dumme, som prøver å få noe fornuftig ut av deg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Sammenligner du Israelske bossetere på vestbredden med, feks pakistanere i norge?Hvis det er det du mener tar jeg det som ironi Hva er galt med dette? Den eneste forskjellen er at Pakistanere ikke er lønnsomme for Norge. Islam i Norge kan på mange måter bli kalt en okkupasjonsmakt. FEIL! Det finnes INGEN likhet her! Israel okkuperer palestinernes land og undergraver, diskriminerer og har mer eller mindre prøvd å utrydde palestinerne! At muslimer bor i Norge kan ikke sammenlignes med at et land okkuperer et annet land og knuser dets befolkning! Lenke til kommentar
Peter_Lynch Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Sammenligner du Israelske bossetere på vestbredden med, feks pakistanere i norge?Hvis det er det du mener tar jeg det som ironi Hva er galt med dette? Den eneste forskjellen er at Pakistanere ikke er lønnsomme for Norge. Islam i Norge kan på mange måter bli kalt en okkupasjonsmakt. FEIL! Det finnes INGEN likhet her! Israel okkuperer palestinernes land og undergraver, diskriminerer og har mer eller mindre prøvd å utrydde palestinerne! At muslimer bor i Norge kan ikke sammenlignes med at et land okkuperer et annet land og knuser dets befolkning! Feil det er Palestina som diskriminerer Jøder og Israelske ikke-muslimer i ekte muslimsk ånd. Islam i Norge diskriminerer dessuten ikke-muslimer. i Dag har ikke ikke-muslimske menn lov til å gifte seg med muslimske kvinner. Det er hva jeg kaller diskriminering. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 En artikkel fra "The Guardian" om hva som skjedde da 11-åringen ble skutt : "Naalin's almost daily protests against Israel's barrier, which protects the nearby Jewish settlements built illegally on West Bank Palestinian land, typically operates in two shifts. In response to the announcement over the village PA system, the residents gather in the morning near the fence and attempt to block the construction work. After a few hours, they disperse. When the labourers leave in the afternoon, children and youths often return to sabotage what they can, which is what Moussa and several other children and teenagers were doing when an Israeli army jeep started driving towards them late Tuesday afternoon. "The shebab [young boys] were looking for a place to escape to because they were stuck between the fence and barbed wire," said Saed Amirah, 16, who had also returned to the protest area in the late afternoon. "Meanwhile, the jeep was getting closer and closer. We started running away but the younger children couldn't run as fast, they were still near the fence. Then the driver of the jeep got out and shot three live bullets. We heard the bullets and then we saw a young boy on the ground," Amirah said." http://www.guardian.co.uk/world/2008/jul/3...hepalestinians3 Det virker som soldaten som skjøt med skarpt på 11-åringen er blitt arrestert : "JERUSALEM (AP) - Israeli police say they have arrested a policeman in connection with the death of a Palestinian boy at a protest in the West Bank. The 10-year old boy was killed by gunfire last week during clashes between Israeli troops and Palestinians in the West Bank village of Naalin." http://www.pr-inside.com/israeli-policeman...ted-r738818.htm Men hvorfor skal jeg begynne å mase med slike kjedelige kilder, når de ikke passer med slike ufeilbarlige dommer som Pricks trekker ut av (...) : Dette er jo et resultat av at palestinske voksne sender sine egne barn ut i skuddlinjen, for å ofre dem som "martyrer". De eier ikke respekt for menneskeliv. Selv sine egne barn ofrer de gladelig i PR-krigen mot Israel. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Glimti: Jeg ser at du fortsatt liker å gjennta de samme usannhetene. Hvordan er det mulig å påstå at Israelerne nærmest prøver å utrydde Palestinerne? Hadde Israelerne villet dette hadde Palestinerne som folkeslag vert utryddet for lenge siden. Isralerne har styrken og midlene til å utrydde Palesatinerne men ønsker ikke dette som vi klart kan se. I steden blir det litt som å sloss mot en dverg som du kan holde på en armlengdes avstand men som alikevell ikke vil slutte og prøver å bite deg i leggen. Påstanden henger rett og slett ikke på greip og det tror jeg du vet, men mangler man argumenter så spyr man gjerne ut de samme usannhetene gang etter gang. Det er sørgelig. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) laghøa man skal aldri poste i politikk-forumet, det ødelegger for humøret. Endret 16. august 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Drittprat.Hva er en "vanlig araber"? An Arab (Arabic: عربي, ʿarabi) is a person who identifies as such on genealogical,[4][5] linguistic,[6][7] or cultural grounds. Palestinian people (Arabic: الشعب الفلسطيني, ash-sha`b al-filasTīni), Palestinians (Arabic: الفلسطينيون, al-filasTīnīyyūn), or Palestinian Arabs (Arabic: العرب الفلسطينيون, al-`Arab al-filasTīnīyyūn) are terms used to refer to an Arabic-speaking people with family origins in Palestine, or those who migrated into the area after 1917. Hva er drittprat angående det Pricks snakker om? Palestinere ER ingen egen rase selv om det passer bedre inn i rasismeargumentet deres at de hadde vært det. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) adsf Endret 16. august 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 laghøa man skal aldri poste i politikk-forumet, det ødelegger for humøret. Hehe. Så sant, så sant. Du må bare puste så går det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg