Gå til innhold

Hvordan ser du på Israel? Som en terrorstat eller en stat som kjemper mot terrorisme? (Oppdatert åpningsinnlegg)


Anbefalte innlegg

Så vil denne reguleringskåte herren av sensur gratulere med en midlertidig stengt tråd fordi enkelte av trådens deltagere ikke klarer å forholde seg til spillereglene for forumet. Det er som å se en fotballkamp hvor spillerne ikke skjønner at de skal takle på ball og ikke spiller, mens de roper ut til dommeren at "jeg bryr meg ikke om det ikke er lov å brekke bein, jeg gjør det allikevel". Det blir ingen skikkelig fotballkamp av slik, ei heller blir det skikkelig diskusjon når relativt enkle spilleregler ignoreres.

 

Tråden vil åpnes igjen når ting er ryddet unna. I utgangspunktet vil hele innlegg forsvinne om det inneholder noe som helst av overtramp, så benytt gjerne tiden til å copy+paste større innhold som ellers kan være greit i tilfelle man vil reposte det saklige i sine innlegg. Det kan også bli aktuelt med noen gule og røde kort i denne sammenheng, noe som er synd da slikt burde vært unødvendig. I motsetning til en fotballkamp så har man i en nettdebatt mulighet til å telle til ti for å roe seg ned i "kampens hete". Ta en pils, drikk kaffe, se en morsom video, ring bestemor/far(de ringes aldri for ofte og sitter nok og venter på telefon fra sitt kjære barnebarn) :)

 

Dette er velmente råd. Det er opp til hver og en, men jeg vil hevde folk får mer ut av diskusjoner om de ikke behandler det som en konkurranse men som et middel til å øke egen innsikt. Og diskusjon fungerer best med visse spilleregler.

 

Pauseunderholdning:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Edit: Det er så mye grums og tull som er slettet og enda mer vil det bli (tar tid å gå gjennom så mye), så denne forblir stengt permanent og så starter vi på nytt i en ny tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1028867

 

Så håper jeg brukerne kan legge ned stridsøksen og gjerne være litt mer åpen til å høre på motparten fremfor å prøve å latterliggjøre motparten. Dette gjelder begge "leire", det var nesten litt trist å lese hvilket nivå mange la seg på. Regner med det bare var kampens hete som medførte det og at det går bedre i 2. runde :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...