Lineplx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) hmmm vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette men Si du har en router etasjen over med wifi og du vil ha en wifi motaker under som kan gå ut på patche kabel fins det? rett å slett en motaker av wifi som går ut med patche kabel. eller får du delt internet fra laptop over til patche kabel? prøvde litt på det men har ikke fått det til Endret 24. februar 2008 av Lineplx Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 hmmm vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette men Si du har en router etasjen over med wifi og du vil ha en wifi motaker under som kan gå ut på patche kabel fins det? rett å slett en motaker av wifi som går ut med patche kabel. eller får du delt internet fra laptop over til patche kabel? prøvde litt på det men har ikke fått det til Jeg holder på med samme prosjekt for tida. Det jeg skal prøve på er å bruke en slik klosse og sette den i Client Mode. Da håper jeg kan bruke kablet nettverk. Fungerer dette dorlig skal jeg prøve å sette den i WDS-modus, men er litt usikker om lanportene vil fungere.. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg fikk til å dele den trødløse netverks klienten på PC-en ut av ether porten og ut på en switch så har 2 PC-er + dreambox koblet på det funker ,,,så hvis du ikke har noen an utvei kan du gjøre dette=P Endret 24. februar 2008 av Lineplx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå