Peccavi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Bildet tatt på vei i en NSB gangtunnel i Oslo Canon 40D - EF-S17-55mm f2,8 IS USM - 1/15 - F2,8 - ISO200 - 55mm Photoshop CS2 Endret 24. februar 2008 av Peccavi Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Bra motiv med fine linjer og en litt futuristisk stemning. Bra skarphet og dybde. Ellers syns jeg det ble litt for lyst. Lysene til venstre trekker oppmerksomheten bort fra selve motivet. Skiltet med nødutgang som henger ned fra taket kunne ble fordel ha blitt retusjert. Lenke til kommentar
Peccavi Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Bra motiv med fine linjer og en litt futuristisk stemning. Bra skarphet og dybde. Ellers syns jeg det ble litt for lyst. Lysene til venstre trekker oppmerksomheten bort fra selve motivet. Skiltet med nødutgang som henger ned fra taket kunne ble fordel ha blitt retusjert. Takk for tilbakemelding ... tenkte på dette skiltet selv - tok det bort og så la jeg det inn igjen .. synes selv det "gjør noe" med bildet som ikke bare er negativt :-) Skjønner hva du mener med at det er mye lys til venstre - det prøvde jeg å gjøre noe med, kunne sikkert gjort mer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå