Patience Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 - Kle av meg- Bæsje - Tørke med dopapir - Dusje - Tørke med håndkle - Kle på meg Ferdig. WAAAAT! Jeg har AKURATT samme prosedyre! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 - Kle av meg- Bæsje - Tørke med dopapir - Dusje - Tørke med håndkle - Kle på meg Ferdig. Dusjer du etter å ha vært på dritern? eller driter du før du dusjer? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det blir jo ikke ordentlig rent ved å bare tørke med et tørt papir. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvordan vi nordmenn, som ellers er svært renslige, syntes at litt papir er nok for å rengjøre baken. Bruker selv vått papir til å tørke frem til jeg har spart opp nok penger til å importere et japansk toalett. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dusjer du etter å ha vært på dritern?eller driter du før du dusjer? Som regel så driter eg før eg dusjer men av og til må eg dusje etter eg har vært på dritern. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er ikke det akuratt samme greia? Dere forvirrer meg! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nei, forskjellen er om eg dusjer fordi eg driter, eller om eg driter når eg allikevel skal dusje Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det blir jo ikke ordentlig rent ved å bare tørke med et tørt papir. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvordan vi nordmenn, som ellers er svært renslige, syntes at litt papir er nok for å rengjøre baken. Bruker selv vått papir til å tørke frem til jeg har spart opp nok penger til å importere et japansk toalett. Jaha, så du tror det blir rent bare du bruker litt vann, lol? Think again. Det er jo bare helt ghey å få angst av å være litt "skitten" baki der. Og det er jo ikke bare nordmenn som bruker papir Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har brukt denne metoden i en årrekke, det er jo eneste fornuftige måten uten Japan fasiliteter. Det er som nevnt tidligere ett lite problem at papiret legger igjen lo i håret, men trikset er at du ikke må gnikke så mye/hard med ett vått papir. Tørt for å ta det meste, så vått, så tørt. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Bidet er jo vanlig for slikt i flere andre land. Får skaffe dere det, dere som dusjer etter å ha dreti, blir livet deres troligens mye enklere også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Bidet er herlig. Og et evig savn. Farmor har det i hytta riktignok, men der er jeg jo en gang i året, så Ellers er jeg generelt skeptisk. Får holde med tørt og mykt papir. Driter ikke mer enn 2-3 ganger i uka uansett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 2-3 ganger i uka? hvordan er det mulig Går vell ikkje en dag uten her. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vel, noen av oss har lengre tarmer enn andre. Eg bæsjer maks 2 ganger i uka normalt sett, 3 ganger om det skulle være noe spesielt. Og som man vet, lengden på tarmen har en direkte sammenheng med lengden på en viss annen kroppsdel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det går egentlig ganske glatt. Har gjort det så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kan gå en ukes tid her og viss eg er en annen plass en hjemme. Husker engang vi var på ferie, var ikkje på dass en eneste dag den uka, med engang vi kom in døra hjemme måtte eg rett på dass Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Emnefelt fremdeles uendret: Trådstarter ble 22.3. advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har ikke etterkommet anmodningen, og følgelig stenges også tråden. Gjør oppmerksom på at tråden kan i noen tilfeller gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg