Gå til innhold

Vann på papiret?

paa99

Anbefalte innlegg

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir jo ikke ordentlig rent ved å bare tørke med et tørt papir. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvordan vi nordmenn, som ellers er svært renslige, syntes at litt papir er nok for å rengjøre baken.

Bruker selv vått papir til å tørke frem til jeg har spart opp nok penger til å importere et japansk toalett.

Lenke til kommentar
Det blir jo ikke ordentlig rent ved å bare tørke med et tørt papir. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvordan vi nordmenn, som ellers er svært renslige, syntes at litt papir er nok for å rengjøre baken.

Bruker selv vått papir til å tørke frem til jeg har spart opp nok penger til å importere et japansk toalett.

Jaha, så du tror det blir rent bare du bruker litt vann, lol? Think again.

Det er jo bare helt ghey å få angst av å være litt "skitten" baki der.

Og det er jo ikke bare nordmenn som bruker papir :roll:

Lenke til kommentar

Har brukt denne metoden i en årrekke, det er jo eneste fornuftige måten uten Japan fasiliteter. Det er som nevnt tidligere ett lite problem at papiret legger igjen lo i håret, men trikset er at du ikke må gnikke så mye/hard med ett vått papir. Tørt for å ta det meste, så vått, så tørt.

Lenke til kommentar

Vel, noen av oss har lengre tarmer enn andre. Eg bæsjer maks 2 ganger i uka normalt sett, 3 ganger om det skulle være noe spesielt.

Og som man vet, lengden på tarmen har en direkte sammenheng med lengden på en viss annen kroppsdel. ;)

Lenke til kommentar

Emnefelt fremdeles uendret:

Trådstarter ble 22.3. advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har ikke etterkommet anmodningen, og følgelig stenges også tråden. Gjør oppmerksom på at tråden kan i noen tilfeller gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...