Mokko Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Mener å huske at en på trinnet mitt (som er innvandrer) bruker "hageslangemetoden". Ang. "våttpapir-metoden" så synes jeg bare det er ekkelt. Hvis du noen gang har hatt vann på dasspapir for så å tørke opp noe med det, så ser du at det løses opp og blir til små klumper. Bare tanken på å tørke seg med denne dritten.. Æsj Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er det ikke Japan? lol. Japan har de seriøst råeste dassene du kan tenke deg. Har vært der noen ganger og den ene hotell-doen overgår den neste. Ved siden av doen sitter det et kontroll-panel med en drøss knapper. Under do-ringen er det gjemt en masse rør og slanger og disse kommer frem under stumpen avhengig av hvilke knapper du trykker på. Skikkelig spyling. Du kan stille trykk, temperatur og vinkel på dysene. Og når du er ren (og yes: du blir ren!) kommer det jaggu frem en føner som blåser deg tørr. Herlig sjukt og japansk. Bare ikke still trykket for høyt, da får du deg jaggu en tarmskylling også. Det henger heldigvis do-papir på veggen også, men ikke skjønner jeg hva japsene bruker det til. :!: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Bruker vestrearma å tørker meg på gress og vann. Det er mannfolk... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Andre kulturer er det sånn at man har en slags vannslange som man spyler rompa med. Altså, tørker med papir, spyler, tørker så du blir tørr. De henges ved siden av doen. Faren min har en Er det ikke Japan? Prøvd? Er det effektivt og renslig? Nei, overalt. Prøvd flere ganger, og det funker. Blir helt ren og null drit som sitter igjen. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis du sliter med den lange veien bort til vasken. Hvorfor ikke ha en bøtte med vann ved sidna doen? Dette var da ganske drastisk, Hva med og bløte papiret før du driter? P.S - De har slike rævspylere på dasset i Thailand blandt annet! Dette er den rareste tråden jeg har postet i så langt Lenke til kommentar
frentix Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har prøvd trådstarters ide før , men vått dasspapir smuldrer opp når man gnir det mot rævva , noe som fører til at det blir liggende igjen papirsmuler i sprekka , noe som kan begynne å småklø litt, noe som igjen kan føre til rævgnikking senere. Så bare tørt papir er kanskje rensligere i lengden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Testet det jeg også, å med mine lange rævhår så ble papirbitene sittende igjen. Endret 25. januar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
jarah Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Posting in a legendary thread. Jeg tror vi har funnet ut konklusjonen med det hele. Det er bedre og bruke en japansk spyler en og bruke vått dasspapir som sitter igjen i ræva. God helg! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 klem litt vann ut av papiret først så det blir litt mer kompakt funker fett Eller gjør som en litt småfull kompis av meg gjorde, og bruk dobørsten. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Før jeg dusjer tar jeg meg en økt på trykkeriet... Lenke til kommentar
evn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 HAha, jeg har prøvd denne metoden! Funker om jeg sitter på dassen og leser i donald eller spiller på iphonen i 30-40 min, da shiten har "størkna" : D Nasty shit, men sånn er det! : D Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 gikk tom for dopapir etter tacokveld på hyttetur. Endte opp med at jeg måtte bruke våtservietter. Kan jo også legge til at ejg var mildt sagt løs i ekstrementet så det var ingen behagelig følelse. Føltes mer ut som å drite i revers. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 - Kle av meg- Bæsje - Tørke med dopapir - Dusje - Tørke med håndkle - Kle på meg Ferdig. Serr dusjer du hver gang du driter? hoff kan ikke tenke meg å dusje 2-3 ganger om dagen det hadde tatt for lang tid.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dusjen anbefales strekt om du er tom for papir, baksiden er alle restene som svømmer i vannet. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Serr dusjer du hver gang du driter? hoff kan ikke tenke meg å dusje 2-3 ganger om dagen det hadde tatt for lang tid.. Vi er nå alle forskjellige, men driter du 2-3 ganger til dagen? Lenke til kommentar
evn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 driter da faen ikke mere enn 1 gang om dagen! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Serr dusjer du hver gang du driter? hoff kan ikke tenke meg å dusje 2-3 ganger om dagen det hadde tatt for lang tid.. Vi er nå alle forskjellige, men driter du 2-3 ganger til dagen? ja sånn ca.. kan jo gå en dag uten og tømme ryggen, men normalt et par ganger om dagen Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har du vann på papiret når du skal tørke deg i ræva ... Her stoppet jeg å lese. Bort og VEKK fra denne tråden Synd at den havner i "mine innlegg" nå, goddamn. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Driter til fast tid jeg , kl.13.30 hver dag. Er det flere som har det slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg