Gå til innhold

Vann på papiret?

paa99

Anbefalte innlegg

Mener å huske at en på trinnet mitt (som er innvandrer) bruker "hageslangemetoden". Ang. "våttpapir-metoden" så synes jeg bare det er ekkelt. Hvis du noen gang har hatt vann på dasspapir for så å tørke opp noe med det, så ser du at det løses opp og blir til små klumper. Bare tanken på å tørke seg med denne dritten.. Æsj :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke Japan?

lol. Japan har de seriøst råeste dassene du kan tenke deg. Har vært der noen ganger og den ene hotell-doen overgår den neste. Ved siden av doen sitter det et kontroll-panel med en drøss knapper. Under do-ringen er det gjemt en masse rør og slanger og disse kommer frem under stumpen avhengig av hvilke knapper du trykker på. Skikkelig spyling. Du kan stille trykk, temperatur og vinkel på dysene. Og når du er ren (og yes: du blir ren!) kommer det jaggu frem en føner som blåser deg tørr. Herlig sjukt og japansk. Bare ikke still trykket for høyt, da får du deg jaggu en tarmskylling også. Det henger heldigvis do-papir på veggen også, men ikke skjønner jeg hva japsene bruker det til. :!:

Lenke til kommentar
Andre kulturer er det sånn at man har en slags vannslange som man spyler rompa med. Altså, tørker med papir, spyler, tørker så du blir tørr. De henges ved siden av doen. Faren min har en :p

Er det ikke Japan?

Prøvd? Er det effektivt og renslig?

Nei, overalt. Prøvd flere ganger, og det funker. Blir helt ren og null drit som sitter igjen.

Lenke til kommentar
Hvis du sliter med den lange veien bort til vasken. Hvorfor ikke ha en bøtte med vann ved sidna doen?

Dette var da ganske drastisk, Hva med og bløte papiret før du driter?

P.S - De har slike rævspylere på dasset i Thailand blandt annet!

Dette er den rareste tråden jeg har postet i så langt

Lenke til kommentar

Har prøvd trådstarters ide før , men vått dasspapir smuldrer opp når man gnir det mot rævva , noe som fører til at det blir liggende igjen papirsmuler i sprekka , noe som kan begynne å småklø litt, noe som igjen kan føre til rævgnikking senere. Så bare tørt papir er kanskje rensligere i lengden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Testet det jeg også, å med mine lange rævhår så ble papirbitene sittende igjen.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Serr dusjer du hver gang du driter?

hoff kan ikke tenke meg å dusje 2-3 ganger om dagen det hadde tatt for lang tid..

Vi er nå alle forskjellige, men driter du 2-3 ganger til dagen?

ja sånn ca.. kan jo gå en dag uten og tømme ryggen, men normalt et par ganger om dagen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...