paa99 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har du vann på papiret når du skal tørke deg i ræva etter du har drite? Selv tørker jeg først med tørt papir så vann på papiret og deretter med tørt igjen. Syntes det går mye fortere og det er reinsligere. Etter jeg begynte med det så har rævtørketiden blitt redusert vesentlig Lenke til kommentar
MVR Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg føler aldri at jeg bruker lang tid på å tørke meg i ræva. Bruker bare tørt papir, har aldri prøvd papir med vann, men idèen var kanskje ikke så dum Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Altså, du tørker deg, går til vasken for å bløte papir, så tørker du deg med det, så tørker du deg igjen!? Latterlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Altså, du tørker deg, går til vasken for å bløte papir, så tørker du deg med det, så tørker du deg igjen!? Genialt! . Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hmm... Du tar vannet fra vasken, sant...? Lenke til kommentar
MVR Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Altså, du tørker deg, går til vasken for å bløte papir, så tørker du deg med det, så tørker du deg igjen!? Latterlig. Jeg ser for meg at det fungerer best hvis vasken står så nærme doen at du slipper å gå for å bløte papiret. Hjemme hos meg vil det funke. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Hmm... Du tar vannet fra vasken, sant...? Ja...Pisser ikke på den eller hva du enn måtte tro Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Sklir du ikke rett igjennom papiret da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Sklir du ikke rett igjennom papiret da? Vil tro det. Dasspapir løser seg jo opp i vann. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Bretter du mange nok ganger så går det greit Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vått papir, og spesielt dopapir, har en helt grusom konsistens. Jeg blir uggen bare av tanken på vått papir. Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvis du sliter med den lange veien bort til vasken. Hvorfor ikke ha en bøtte med vann ved sidna doen? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Elller bare tørke seg på den vanlige måten? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jøss. Dette var nytt og kreativt. Hvis det var trådstarter som fant opp denne metoden må jeg bare gratulere han med sitt store intellekt. Skal seriøst teste dette neste gang ryggen må tømmes. Vasken er innen rekkevidde fra dassen og alt. Eneste jeg er redd for er overkonsum av toalettpapir, hvor mange "ruter" må du bruke for at ikke papiret skal revne? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Gjør som trådstarter, først tørt til det er rent, så vått og så tørt til slutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Dette gir meg en ide... Hva med å bruke babywhipes? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Andre kulturer er det sånn at man har en slags vannslange som man spyler rompa med. Altså, tørker med papir, spyler, tørker så du blir tørr. De henges ved siden av doen. Faren min har en Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 - Kle av meg - Bæsje - Tørke med dopapir - Dusje - Tørke med håndkle - Kle på meg Ferdig. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Andre kulturer er det sånn at man har en slags vannslange som man spyler rompa med. Altså, tørker med papir, spyler, tørker så du blir tørr. De henges ved siden av doen. Faren min har en Er det ikke Japan? Prøvd? Er det effektivt og renslig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg