Chrisss Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei er det mange her som har GIGABYTE GA-X38-DS5 ? Vist det er det, kan ikke dere fortell litt om åssen spec dere bruker! -Cpu -Ram -Bios Lenke til kommentar
Zink Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har ikke kortet, men kan jo bumpe tråden med et lite bidrag Det er kommet bare 2 offisielle bioser etter first release. Den siste (F5) ser best ut til oc: Description 1. ADD new version super I/O code. 2. Enhance system performance and overclock capability 3. Update CPU ID (Support Intel Yorkfield CPU) 4. Improve CPU compatibility GA-X38-DS5 Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ikke kortet, men kan jo bumpe tråden med et lite bidrag Det er kommet bare 2 offisielle bioser etter first release. Den siste (F5) ser best ut til oc: Description 1. ADD new version super I/O code. 2. Enhance system performance and overclock capability 3. Update CPU ID (Support Intel Yorkfield CPU) 4. Improve CPU compatibility GA-X38-DS5 hehe har lagt inn f5 ! Men jeg får jo ikke klokka en 1 mhz en gang :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå