MovieGuy Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaen å bra fart det er på denne skiva....ahhhhhhhhh noen andre som har fått hørt enda???? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja. Hører i gjennom albumet nå. Dette er fantastisk spør du meg! Albumet skal definitivt kjøpes uansett. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja Arne, det var greit nok... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Andre som las "Children Of Bodom - Blodrunk" her? Er ikkje noko CoB-fan, sjølv om eg har enkelte låter liggande som faktisk er litt kule. Noko favorittlåt frå albumet? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja, jeg leser "Blodrunk" hver gang... hehehe... Favorittene mine på albumet nå må være Tie My Rope og Banned From Heaven. Førstnevnte er jo ganske lenge siden ble sluppet fordi det skulle være singelen. Men den høres bittelitt annerledes ut noen steder synes jeg, eller tar jeg feil? Banned From Heaven er råfet, det seige riffet i begynnelsen er knall! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Visste ikke at de var ute med ny plate, denne må høres Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 slippes i April liker Tie My Rope best av de jeg har hørt. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hørte ca halvparten, så skrudde jeg den av. Var pent lite som fenget. COD fortsetter bare å lage de samme intetsigende albumene som de alltid har gjort. De har kanskje noen få greie låter i diskografien sin, men er et sinnsykt oppskrytt band etter min mening. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har du hørt én har du hørt alle, tør jeg påstå. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Åhh, Banned from Heaven! Skikkelig badboy-titler på denne skiva! Alexi har sikkert vært så slem i det siste at han måtte skrive en låt dedikert til han selv, fordi han føler seg bannlyst fra himmelen. Spøk til side. Jeg får nesten høre plata før jeg slenger dritt om den, men jeg har mine bange anelser. Kjip growl, "shredding" i betydning av raske skala-øvelser og jalla keyboard-klimpring. Endret 26. februar 2008 av Seian Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nei.. dette var skuffende. Hadde STORE forhåpninger til denne skiva men skuffer som faen.. jeg skal hvertfall ikke kjøpe den. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Spøk til side. Jeg får nesten høre plata før jeg slenger dritt om den, men jeg har mine bange anelser. Kjip growl, "shredding" i betydning av raske skala øvelser og jalla keyboard klimpring. Seian har som vanlig svaret. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Spøk til side. Jeg får nesten høre plata før jeg slenger dritt om den, men jeg har mine bange anelser. Kjip growl, "shredding" i betydning av raske skala øvelser og jalla keyboard klimpring. Enig der.. Morsom albumtittel som jeg leste feil med første øyekast Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Ja Arne, det var greit nok... haha, du henger her enda...blir bangbangboom i morra...skiva er feit som faen, ikke skuffende i det heletatt, rett og slett bodom magi fra øverste hylle. Mye godlåter her! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 har plata komt ut? hvor har dere hæørt sanger viss ikkje? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Utrolig at det finnes enkelte som ikke har hørt om at det ligger masser av nedlastbar musikk i både lovlig og ulovlig form. Jeg regner med at du bare spiller dum her, Skogslik, for disse kara i tråden her har enten fått tilsendt promo fra bandet, ellers så har de lasta den ned. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ligger musikkvideo av Children Of Bodom - Bloddrunk på youtube.. http://www.youtube.com/watch?v=usw42bkTK_E Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 er jo fult klar over det -.- men nå tenker eg jo på om dere har fått det på låvlig vis. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvis dette er samme rælet som Are You Dead Yet? (Noe som jeg har bange anelser om, etter å ha lyttet på Tie My Rope en gang i fjor) så blir dette den siste platen til CoB jeg anskaffer meg frem til de offisielt går tilbake til sine gamle røtter. (Det er lov å håpe..) Tendensene mot en dragning til thrash og prog har ligget i kortene siden Hate Crew Deathroll, og hvis mine antakelser er riktige vil Blooddrunk være det neste steget i denne videreføringen. Jeg frykter enda mindre inspirasjon fra power og en neglisjering av keyboardet og den klassiske stilen til CoB. Og jeg som hater trash og prog i tilleg! Dette kan ikke bli vellykket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå