oDDi2k Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Heisann, jeg sitter her da, med ny router. Også skal jeg åpne en port til StarCraft, men funker det? Neidaa Fulgte denne guiden her: (Fant da jeg søkte først) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=822153&st=20 Problemet er at datamaskinnavnet mitt ikke kommer opp i den drop-down lista, så da tenkte jeg at jeg kunne bruker "user defined" også bare fylle inn min interne IP. Men, neida.. det funka heller ikke.. da setter routeren automatisk om fra user defined til Grov1, som er en laptop en kammerat av meg eier. (Han var bare på besøk her) Så jeg trenger litt tips :o Legger gjerne opp screenshots om ønskelig. Jeg har også prøvd guiden som er på portforward.com Lenke til kommentar
madmats Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du skal komme opp på drop-down lista og det fungerer også fint med å bruke user-defined og skrive inn din lokale ip. har du prøvd å restarte det, evt resette det med reset hullet bak (obs da må du legge inn brukernavn/passord fra telenor og evt andre instillinger du har lagra på nytt)?? tipper det løser problemet. sjekk under home network der skal din pce komme opp på riktig ethport under ethernet hvis du kjører kabel, eller under wireless hvis du har trålaust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå