Kent Touch This Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei, har lagt merke til at Mercedes har en slags tjeneste som gjør at du kan få se alt av utstyr bestilt med bilen på internett. Noen som vet om BMW har en tilsvarende tjeneste? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hadde vært kjekt- henger meg på denne jeg. Lenke til kommentar
Leomax Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ta med deg chassinummret til en BMW forhandler og be om en utskrift. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Ta med deg chassinummret til en BMW forhandler og be om en utskrift. Jeg vet at det er mulig, men det hadde vært enklere om denne tjenesten fantes online. Lenke til kommentar
Mersjetor Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ta med deg chassinummret til en BMW forhandler og be om en utskrift. Jeg vet at det er mulig, men det hadde vært enklere om denne tjenesten fantes online. Skrote den BMW og kjøp deg Mersje, da finnes tjenesten tilgjengelig allerede Lenke til kommentar
starbuss Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ta med deg chassinummret til en BMW forhandler og be om en utskrift. Jeg vet at det er mulig, men det hadde vært enklere om denne tjenesten fantes online. Skrote den BMW og kjøp deg Mersje, da finnes tjenesten tilgjengelig allerede Kor er denne til MB på nett.. Adresse????.. Har MB... Lenke til kommentar
otis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Om du går på forumet til bimmers.no så er det en tråd der hvor du kan legge ut din VIN nummer, deretter er det ihvertfall 1 person som har tilgang for å sjekke dette for deg, gratis. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Om du går på forumet til bimmers.no så er det en tråd der hvor du kan legge ut din VIN nummer, deretter er det ihvertfall 1 person som har tilgang for å sjekke dette for deg, gratis. Da prøver jeg det, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Mersjetor Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Ta med deg chassinummret til en BMW forhandler og be om en utskrift. Jeg vet at det er mulig, men det hadde vært enklere om denne tjenesten fantes online. Skrote den BMW og kjøp deg Mersje, da finnes tjenesten tilgjengelig allerede Kor er denne til MB på nett.. Adresse????.. Har MB... Hei! prøv denne. http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng Tast inn Chassinr , og vipps får du utstyrslista lykke til Denne gjelder bare Mercedes Endret 28. februar 2008 av Mersjetor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå