Zeph Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Eg har opp gjennom åra vitja ein del nettstader for maskinvareprodusentar, nokre er veldig gode, andre litt verre å finne fram på, enkelte grusomme, men det går for det meste greit. Noko som derimot har irritert meg kvar einaste gang eg skal inn på sida er Acer, det er alltid vanskeleg å kome inn på nettsida og ofte finn eg ikkje det eg er ute etter. Fant brukarmanualen til ein laptop her om dagen, men no er visst den modellen sporlaust forsvunne frå sidene. Er det andre som har liknande erfaringar? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 har merket at acer sine sider ikke alltid er like opdaterete som andre levrandører sine side. Vis du leiter etter en driver foreksempel så finner du den helt sikkert på selve siden. Må som oftest inn på ftp for den maskinen en skal ha drivere til Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Bruker bare ftp serveren til acer, er mye bedre, der finner du drivere, manualer og bios oppdateringer. ftp://ftp.acer.no/notebook/ Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 hoved siden til acer.com blir går ofte ned siden default start side på alle acer er acer.com skal du ha driver og sånt så gå på http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html det er samme siden du blir linkt til fra hoved siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå