Ishabida Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hei alle sammen. Holder på å skal kjøpe meg PC, har vel holdt på en god stund å se på diverse deler i det siste og jeg tror nå jeg har kommet fram til ønsket setup. Håper jeg kan få noen innspill hvis det skulle være noe som er hakkende gale. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=67069. Merk skjermkort. Litt usikker der enda. Mvh Kim Endret 25. februar 2008 av Ishabida Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du må husk på å huke av at andre skal ha tilgang til handlevognen din. Akkurat nå kommer ingen andre enn deg selv inn på den.. Lenke til kommentar
Ishabida Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 hmm, det var gjort det. Skal få det fikset med en gang. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 ser bra ut det der. ingenting å klage på. bra valg av skjermkort, en stor fordel med det kortet er støynivå og at den blåser varm luft ut bak, i motsetning til 8800gt. har 3870x2 selv, storfornøyd med ati. har ikke hatt ati siden 9800 var et kult kort, godt å ha favoritten tilbake i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå