Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe små figurer?

Tittoffer

Anbefalte innlegg

Hei,

Har planer om å begynne å samle på små "figurer" (1:18 scale) som blir kalt warriors of the world men jeg vet ikke hvor jeg kan få kjøpt de...

Noen som vet hvor???

Link til hvordan de ser ut: http://www.badcataviation.com/waofwo1scfib.html

(Har ikke lyst å kjøpe de der vet om en annen som har en figur og den kostet bare 49,-)

Endret av Tittoffer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Oslo finnes det en fysisk butikk i kjeden Games Workshop som har figurer, men jeg vet ikke om de har den serien du er ute etter.

http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk

Ellers har jeg litt vanskelig med å forstå hva siste setning betyr, du bør sprite opp språket ditt med komma og punktum.

$7.50 som figurene i den webshoppen du lister koster er 40,- NOK.

Lenke til kommentar
tusen takk men fant ut at Warhammer var "bedre" viss jeg kan si det slik :p

warhammer er et spill, der man maler og bygger opp figurene selv. De figurene du snakket om i starten er bare samlefigurer/leker. Ta en titt på. www.gamesworkshop.com om du vil vite mer om warhammer.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Gjest member-97590
har Gw shappe i norge (i såfall har de nettsted?)

Finnes i alle fall en butikk i Oslo, husker ikkje kvar i oslo den er, og fant heller ikkje noke nettside til butikken.

Avalon er ein annan butikk som selg sverd og sånt pluss Warhammer, dei har nettside her: Avalon

Dei har og ein butikk i Oslo(og bergen?) og sikkert fleire stader.

Men warhammer er moro. Skaffe seg ei skikkelig grasmatte, kjøpe grus og sånt til å ha på "støttene" til figurane, skaffe diverse ting til å ha på matta(trær osv). Dreiv med dette sjølv ein gang, men har slutta med det, var liten interesse rundt meg, så fekk aldri spillt noken gang.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Outland på Pale'et i Oslo (Karl Johan) selger warhammer figuer, terreng, bygninger og alt som skal til :thumbup:

de har nesten ingen ting lenger, siden GW åpnet ca 5 min gangavastand unna. Der har de ekstremt mye større utvalg, billigere priser og det de ikke har i butikken bestiller de på mailorder portofritt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...