Tittoffer Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hei, Har planer om å begynne å samle på små "figurer" (1:18 scale) som blir kalt warriors of the world men jeg vet ikke hvor jeg kan få kjøpt de... Noen som vet hvor??? Link til hvordan de ser ut: http://www.badcataviation.com/waofwo1scfib.html (Har ikke lyst å kjøpe de der vet om en annen som har en figur og den kostet bare 49,-) Endret 25. februar 2008 av Tittoffer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 I Oslo finnes det en fysisk butikk i kjeden Games Workshop som har figurer, men jeg vet ikke om de har den serien du er ute etter. http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk Ellers har jeg litt vanskelig med å forstå hva siste setning betyr, du bør sprite opp språket ditt med komma og punktum. $7.50 som figurene i den webshoppen du lister koster er 40,- NOK. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Games Workshop har ikke slike, de har bare GW produkter. men de fleste lekebutikker har disse. Brio blan annet. Om du bor i oslo har jeg sett dem i lekebutikken på byporten og på oslo city.. Toys uRus har det helt sikkert også. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 tusen takk men fant ut at Warhammer var "bedre" viss jeg kan si det slik Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) tusen takk men fant ut at Warhammer var "bedre" viss jeg kan si det slik warhammer er et spill, der man maler og bygger opp figurene selv. De figurene du snakket om i starten er bare samlefigurer/leker. Ta en titt på. www.gamesworkshop.com om du vil vite mer om warhammer. Endret 26. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 har Gw shappe i norge (i såfall har de nettsted?) Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 har Gw shappe i norge (i såfall har de nettsted?) Finnes i alle fall en butikk i Oslo, husker ikkje kvar i oslo den er, og fant heller ikkje noke nettside til butikken. Avalon er ein annan butikk som selg sverd og sånt pluss Warhammer, dei har nettside her: Avalon Dei har og ein butikk i Oslo(og bergen?) og sikkert fleire stader. Men warhammer er moro. Skaffe seg ei skikkelig grasmatte, kjøpe grus og sånt til å ha på "støttene" til figurane, skaffe diverse ting til å ha på matta(trær osv). Dreiv med dette sjølv ein gang, men har slutta med det, var liten interesse rundt meg, så fekk aldri spillt noken gang. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) ja har tenkt å lage eget terreng takk for hjelpen Endret 26. februar 2008 av Tittoffer Lenke til kommentar
tuss11 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Outland på Pale'et i Oslo (Karl Johan) selger warhammer figuer, terreng, bygninger og alt som skal til Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Outland på Pale'et i Oslo (Karl Johan) selger warhammer figuer, terreng, bygninger og alt som skal til de har nesten ingen ting lenger, siden GW åpnet ca 5 min gangavastand unna. Der har de ekstremt mye større utvalg, billigere priser og det de ikke har i butikken bestiller de på mailorder portofritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå