Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Størst av Saab 9-3 og Volvo s40?

fleur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saab 9-3 er størst... :) leste det i et blad... konkurentene til Volvo`n er VW Jetta Og Ford Focus... og Saabens var Volvo S40 (V50 om stasjonsvogn) og Audi A4... og Audi A4 er større enn VW Jetta Og Ford Focus... :) Og det er også litt gammel kunnskap inni der også da :D

Lenke til kommentar
Hm ja si det. Tenker på både utvendig og innvendig igrunnen. Bagasjerommet har også litt å si. Vet du forresten om man får inn en barnevogn eller 2 i bagasjerommet på dem?

Volvo = 405 liter...

Saab = 425 liter... :wee:

Ekke helt sikker men går`e ikke på Saaben, går det i alle fall ikke på volvoen heller... den er mindre inni også :wee: har lyst på begge de er fine :love::wee:

Lenke til kommentar

Jeg har en Emmaljunga barnevogn, og den er tilnærmet umulig å få inn i Volvo V50, så har du litt størrelse på barnevogna bør du glemme S-40 eller 9-3 og heller se på en stasjonsvogn. Jeg forsøkte å ta med den vogna i en 320, det gikk med bagen i forsetet og understellet i bagasjen, mor og barn i baksetet. Men det er tullete å drive på slik i lengden.

Hvor gammel er barnet?

Endret av gorber
Lenke til kommentar

Jeg har også Emmaljunga barnevogn og den går fint i min 9-3 ss. I tilleg får jeg plass til en

en en koffert og en bag. Men det er akkurat på millimeteren alt dette går inn :)

Andre generasjon SAAB 9-3: 4635mm lang, 1753mm bred

Første generasjon Volvo s40: 4521mm, 1717mm

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis off-topic. Jeg har en større modell (Edge), og om trådstarter har noe tilsvarende min eller din vil da være avgjørende for valg av bagasjerom. Jeg kan garantere at om trådstarter kjøper for liten bil vil han bli en anelse misfornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...