aXXo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei, når jeg satte meg i bilen ista, å starta opp, slo jeg som vanlig på cd-spilleren, og den gikk på, men ingen lyd:S Fikk ikke lyd foran, og heller ikke bak:S Hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kan sikringen på forsterkeren ha gått om du har en separat forsterker? Hva består annlegget av? Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Akkurat nå har jeg bare en cd-spiller og 4 høytalere, (2 foran og 2 bak) men bruker bare de 2 bak siden den ene foran er defekt. Har ingen egen forsterker på dette, bare cd-spillern som består av det vanlige 4x50 Mosfet.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Da kan du sjekke sikringen på spilleren;) Pleier og sitte en bakpå. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 burde ikke den være ganske inntakt når spilleren skrur seg på? sjekk koblingene bak på spilleren kanskje høytalerpluggen har falt ut? usansynelig men sjekk uansett sjekk at alle ledninger sitter som de skal og mål at de har kontakt (ta av minus på batt og bruk et ohm-meter over koblingen når den er sammen) for å se om noe kan være galt med den vist alt ser ok ut så prøv med en annen spiller dersom du har en tilgjengelig Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 burde ikke den være ganske inntakt når spilleren skrur seg på? sjekk koblingene bak på spilleren kanskje høytalerpluggen har falt ut? usansynelig men sjekk uansett sjekk at alle ledninger sitter som de skal og mål at de har kontakt (ta av minus på batt og bruk et ohm-meter over koblingen når den er sammen) for å se om noe kan være galt med den vist alt ser ok ut så prøv med en annen spiller dersom du har en tilgjengelig Jo, men kan jo være. Ta å sjekk det mest elimentære. Du må i alle fall ut med spilleren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå