-Dan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hei igjen! Nå har vi kodet hele siden på nytt og laget et nytt design. Siden er fortsatt en side for tutorials, men nå skal vi prøve å legge til og godkjenne kun de tutorialene som er "up to date" og er litt mer ordentlige. Vi vil ha litt konstruktiv kritikk på siden, forløpig mest på designet siden systemet ikke er helt ferdig. Den rosa hovern på menyen skal jeg finne en annen farge til. Kom gjerne med forslag til footern(Nederste del av siden). Hva vi kan ha i den osv. http://articpixel.no For å se på designet til forumet: http://articpixel.no/forum/ Takk, mvh. Nevo og Dan Endret 24. februar 2008 av -Dan Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Gamle var bedre! Denne versjonen så jo ut som en wordpressklone. Endret 24. februar 2008 av iNeo Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Ok, jeg prøvde egentlig bare å få designet veldig simpelt. Men jeg kan jo prøve å få det litt likt som det gamle da. Siden den ser ut som en wordpressklone, er det fordi den ligner på noe standard wordpress-stil eller noe?! Jeg har ikke vært borti wordpress jeg. Noen andre som har noe fornuftig å si? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg synes det også ligner en god del på wordpress, ikke at jeg synes det gjør noe særlig. Ellers skjønner jeg ikke helt dealen med søkeboks i tillegg til den menylinken til Søk. wordpress forresten: http://www.live-cms.com/images/screenshots/wordpress.jpg Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 hmmm... syntes ikke selv at det lignet så veldig mye på det bilde du viste, litt på menyen kanskje. menmen Jeg fjernet den søke knappen nå. Veit ikke hvorfor den var der! hehe! Noen andre som har noe konstruktivt å si? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hmm, er ingen ekspert men har noen synspunkter. - For mye rom. Om man ikke har bookmarks oppe så blir det veldig mye hvitt på sidene. Mulig det hadde passet å ramme inn siden på noen måte. - Bytt farge på rollover knappene. Syntes rødfargen blir veldig glorete, og passer vel egentlig ikke så godt inn. //hab Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) hmmm... Det er da mange sider som er slik da. amobil.no feks har jo også mye hvitt da. Smak og behag! Ja, de knappene skulle ikke være sånn, jeg bare lekte meg litt. Men veit ikke helt hvordan jeg vil ha dem da! Takk for respons! Noen andre som har noe å si? Endret 25. februar 2008 av -Dan Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 *bump* Jeg har nå jobbet og kommet en del videre på forumet, jeg skal prøve å få til posting i forumet i dag! Også gjort litt på designet men ikke så altfor mye. Noen som har noe på tungen? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Er blitt bedre =) Men 3 små ting: 1) Logg inn / kategorier tingen til høyre føles litt feil, hadde nok blitt bedre om øverste linja der var på samme høyde som første nyhet eller fått noe tekst over som på Nyhetene. 2) footer saken har ~10px hvitt under seg, skulle heller vært grått som resten av den (så blir det litt luft mellom "Adobe Illustrator" linken og bunn også 3) jeg synes footer saken burde være på bunn hele tiden, føles feil med hvitt tomrom nederst. Endret 1. mars 2008 av arthoz Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Takk! 1) Jeg skal fikse det med menyen! 2) Ja, det blir litt hvitt i blant, det kommer ann på hvilken oppløsning man kjører med på skjermen. Siden ikke siden strekker seg helt ned til bunnen av nettlesern. Tror jeg veit om en måte å fikse det på! Hvilken nettleser og oppløsning kjører du? Takk for svar! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kjører Opera (9.5 snapshot), oppløsning er 1600x1200 Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Ok, kunne du lagt ut et screenshot så jeg får sett hvordan det ser ut? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Here you go: http://haxx.no/div/random/arcticpixel1.png <- når siden er mere enn 100% http://haxx.no/div/random/arcticpixel2.png <- mindre enn 100% Enda en ting til: header "Omskriving av nettadresse, RewriteRule", hadde det ikke vært bedre om den var samme størrelse og farge som "Nyheter" på framsiden? Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Har du skrudd av JS? Nederst på siden skal det nemlig være reklame fra google! Men det skal uansett ikke være den 10-20px åpningen nederst når den er over 100% da! :S Tusen takk! Bare å si ifra hvis du finner noe mer som er ute av sin plass, da blir jeg glad vettu! hehe Hvis noen andre har noen meninger eller funnet noe som er litt feil så sleng det ut! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei, jeg har ikke skrudd av JS, men jeg blokkerer google ads Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Hei igjen! Da har jeg kommet litt lenger på siden igjen! Forumet er klart til å postes i. Designet har blitt fikset en del små ting på. Noen som har noen fine ord å komme med? Hehe Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg synes siden er veldig rotete. Idéen er god men den virker veldig rotete satt opp. Føler jeg blir slengt hit og dit uten mening. Forumet er altfor mye integrert i selve siden. Du får ikke noe tydelig skille på om du er på forum eller er på siden. Designmessig er den "så der". Selve tutorial beskrivelsene må bli bedre satt opp. Kim... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Bytt til det gamle designet med EN gang! Det var hundre ganger bedre!! Jeg likte det faktisk veldig godt. Det du har kommet med nå, har ikke noe spesielt ved seg. Revurder tanken om nytt design, ok? Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Hehehe! Jeg får vel bytte tilbake siden alle liker det bedre! Nå er forumet klart til bruk og jeg skal sette i gang med å fikse tutorial-infosiden. Siden den er litt herpa! takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå